“Nydelig mat! ”

Lemonsjø Fjellstue & Hyttegrend
Vurdert som nr. 5 av 8 Restauranter i Vågåmo
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Mat & Drikke - Vi legger vår sjel i god mat; tradisjonsrik, klassisk norsk, lokal, hjemmelaget og velsmakende. Med et moderne kjøkken med a la carte servering tilbyr den fleksibiliteten vi ønsker at du skal finne i fjellheimen. Velkommen!
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her for lunsj. Fantastisk god mat, smørbrød med røkelaks, og smørbrød med karbonade. Nystekt vaffel og lun eplekake med is. Vel verdt ett stopp!

Takk, Gro G

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Skal du overnatte i Otta/Lom velg heller dette.Ligger i fint fjelltereng like ovenfor Vågåmo,langs veg 51 mot Valdresflya. Koselig,tradisjonell fjellstue greie rom med nye bad og god hjemmelaget middag.Anbefales. Trivelig personale.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 895gretev
Anmeldt 26. januar 2020

God lokal mat, laget helt fra bunnen. En meny for alle! Aldri blitt skuffet her. God mat , og store porsjoner.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 649Paul2108
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte stedet etter en tur til fjells. Fikk servert god hjemmelaget mat. Noe ventetid.

Men unngå toalettet. Herretoalettet luktet som et rasteplasstoalett.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, essimen
Anmeldt 19. juni 2018

Lemonsjø Fjellstue er et hyggelig sted, har vært ved flere anledninger og maten er alltid helt topp. Dette stedet kan anbefales.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 110tjd

Reisende som så på Lemonsjø Fjellstue & Hyttegrend, så også på

Vågåmo, Vågå Kommune

Har du vært i Lemonsjø Fjellstue & Hyttegrend? Del dine erfaringer!