“Beste kyllingburgeren”
Anmeldelse av Bokhandeln Kafe & Bar

Bokhandeln Kafe & Bar
Vurdert som nr. 4 av 8 Restauranter i Vågåmo
Beskrivelse: Ett samlingssted for de fleste anledninger! Vi serverer hjemmelaget mat, all slags drikke og har av å til forskjellige arrangement som kvelder med live musikk og annet. Vi samkjører Bokhandelen Kafe med vårt andre sted "Klubben & Pizzabakeren" som ligger på andre siden av veien :) Her har vi stor pizzameny til svært hyggelige priser, full bar, bowling, dart, biljard og ofte dans og moro! :) Menyen her finner dere på nettsiden pizzabakeren.no. Åpningstider også! Alt annet vi gjør, menyer med mer, finner du på nettsiden 2680.no! Velkommen innom en av våre steder i Vågå!
Anmeldt 14. juli 2020

Dette var mat som smakte. Hyggelig ansatte og ekstremt god mat. Dette kan sterkt anbefales alle som er i området.

Takk, balderm2020

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Kjør forbi. Det tar en evighet å få maten. Ikke fornøyd. Maten var kald da den omsider kom. Klagde å måtte vente en evighet på nytt.

Takk, unnib2017
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi kjørte til Trondheim og stoppet her for å spise middag. Koselig restaurant med begrenset åpningstid. Bra service. Hyggelig betjening. God mat(hamburger). Ok prisnivå. Rene lokaler / WC. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, mrifreak68
Journey59715050074, Daglig leder på Bokhandeln Kafe & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Takk og velkommen tilbake! mvh Mireille

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted, utrolig hyggelig betjening og nydelig, delikat servert mat!
Koselig atmosfare i lokalene

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, monichur
Anmeldt 24. januar 2020

Hvis du ikkke er mett og tilfreds etter å ha vært her er det deg det er noe feil med, ferdig snakka!!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, JanHaraldB1

Reisende som så på Bokhandeln Kafe & Bar, så også på

Har du vært i Bokhandeln Kafe & Bar? Del dine erfaringer!