“Middag”

Bokhandel'n Bakeri & Mathus
Vurdert som nr. 4 av 8 Restauranter i Vågåmo
Beskrivelse: Ett samlingssted for de fleste anledninger! Vi serverer hjemmelaget mat, all slags drikke og har av å til forskjellige arrangement som kvelder med live musikk og annet. Vi samkjører Bokhandelen Kafe med vårt andre sted "Klubben & Pizzabakeren" som ligger på andre siden av veien :) Her har vi stor pizzameny til svært hyggelige priser, full bar, bowling, dart, biljard og ofte dans og moro! :) Menyen her finner dere på nettsiden pizzabakeren.no. Åpningstider også! Alt annet vi gjør, menyer med mer, finner du på nettsiden 2680.no! Velkommen innom en av våre steder i Vågå!
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Har spist der 2 ganger i løpet av noen få dager.
Hyggelig lokale og betjening,rene toaletter. Svært god mat,når den endelig kommer. Tror vi ventet en liten time begge ganger. I dag ble det en liten "miss" da 1 av 6 ikke finn maten sin,og måtte etterlyse. Hadde bestilt stekt flesk,og denne var dårlig stekt. Ellers god mat til resten. Jeg spiste laks i dag,som var svært god!

Takk, Passenger15936296239
Frontera, Owner på Bokhandel'n Bakeri & Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2022

Hei og takk for at du anmeldte Bokhandlern Kafe. Vi har nå fått nye eiere, oppgradert både kjøkken, meny og interiør og håper du vil gi oss en sjanse til ved anledning. Det er naturligvis helt uakseptabelt at du må vente på maten i en time eller ikke får den maten dere har bestilt. Vi beklager.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig bygg og masse plasser ute. Litt lang ventetid, men det fikk vi beskjed om før vi bestillte. God service og god mat. Fikk vann til hunden.

Takk, Linda S

Tusen takk for at dere besøkte Bokhandeln. Vi har bygd nytt kjøkken og oppgraderer både meny og service fram mot åpning 1.april 2022. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig kaffe og kake, koselig betjening . Rent og pent.Kommer nok til å reise dit flere ganger, og neste gang skal jeg kjøpe mat.

Dato for besøk: april 2021
Takk, torilb2014

Tusen takk for at du valgte Bokhandeln! Håper du kommer tilbake når vi åpner i ny og forbedret versjon i april 2022.

Anmeldt 8. mars 2021 via mobile enheter

God service, god mat og god stemning. Rettene ble servert med en kreativ vri, selv pølse med pommes frites.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, j0nkristianb
Bokhandeln Kafe, General Manager på Bokhandel'n Bakeri & Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2021

Takk for review, ha en fin dag

Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

God mat og et svært hyggelig sted. De voksne spiste reinsdyrskav og barna var veldig fornøyd med barnemenyen.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, katrinea653
Bokhandelnkafe, General Manager på Bokhandel'n Bakeri & Mathus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2020

Takk for melding og velkome tilbake! mvh Mireille

Reisende som så på Bokhandel'n Bakeri & Mathus, så også på

Har du vært i Bokhandel'n Bakeri & Mathus? Del dine erfaringer!