eDreams
Priceline
FindHotel
Anmeldt 7. juni 2020

Vi dro spontant oppover på fredag og skulle være til søndag. Planen var å fiske og kose oss. Vi fikk gjort begge deler, selv om vi ikke fikk fisk.
Kjempefin hytte, vi følte oss hjemme med en gang vi kom inn døra. Kjempefint bad, rent og pent.
Stort pluss med deilig peis og gratis ved.
Blide og hjelpsomme på Fjellstua (det straffer seg å ikke sjekke salaten man kjøper på Kiwi før man er fremme og skal spise Taco)
Vi kommer definitivt tilbake, anbefales sterkt!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, FrkJohansen78
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Hyttene er veldig bra, har alt du trenger, flott peis og badet er ganske nytt. Gode senger. Veldig hyggelig betjening, og fantastisk god mat. Anbefaler både rømmegrøt og elgbiff. Helt perfekt stekt elgbiff!

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, W3280VUrichard_
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Fine hytter med god størrelse med det som trengs av utstyr for selvhold. Kan med fordel tenke på oppgradering av sofaer/senger.

Fin beliggenhet ift sjøen, fjellet og bilturer i flott område.

Hjemmekoselig og uhøytidelig betjening.
God mat i restauranten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Meteline
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Spiste en av de beste pepperbiffene jeg har fått og junior fikk en ordentlig raus porsjon fjellaure til barnemenypris.

Bra service og kort ventetid.

Anbefales på det sterkeste.

Hjemmelaget karamellpudding smakte også supert.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, OyvindOdden
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Lemonsjø fjellstue har alt du trenger når du skal stoppe over Valdresflye. Rene rom, gode senger , trivelig betjening . Maten er en klasse for seg. Nydelig . Middag og frokost bør man få med seg. Nydelige omgivelser , fjellvann og turterreng .

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Trine F