eDreamsUSD 202
Agoda.comUSD 202
FindHotelUSD 202
TripadvisorUSD 202
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Rent, pent, veldig hyggelig betjening og god mat! Her føler man seg velkommen! Vi skulle bare ta en kopp kaffe, men lot oss friste av stedets selvrøkte og marinerte laks med rømme,salat og flatbrød og en særdeles god eplekake med iskrem. Alt smakte fortreffelig!

Takk, Ninavesthaug
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ligger vakkert til ved Lemonsjøen. Rene rom med gode senger. Var vårt utgangspunkt for å starte på vår sykkeltur , Mjølkevegen. Veldig god mat også smakfull frokost med godt utvalg.

Anbefaler fjelltur til Gråhøe. Det er en fin og kort rundtur på noen timer.

Romtips: Godt med parkering. Turene i området var godt merket også Mjølkevegen.
1  Takk, H2O40
Anmeldt 7. september 2020

Stoppet på denne flotte fjellstua som ligger i nydelige omgivelser for å kjøpe en is, men endte opp med full middag istede.
Stekt fjellørret med poteter, agurksalat og rømmesaus ble for uimotståelig, og vi angrer ikke. Det var det beste vi har spist på lenge! Aldeles nydelig!
På returreisen la vi turen over Valdresflya kun for at vi ville innom en gang til. Denne gangen hadde de ikke ørret på menyen, men pepperbiffen var veldig god den og. De har kokker som vet hva de gjør.
Servitrisene var og veldig flinke.
Vi anbefaler alle å stoppe her, det er det verdt!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, merethehundnes
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Lemonsjøen var et utrolig koselig sted. Vi lå her en natt og leide en av hyttene. Koselig hytte, men fryktelig vonde senger. Middag var nydelig og frokosten god. Hyggelig vertskap. Flott beliggenhet og bra utgangspunkt for fotturer herfra.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 126liser
Anmeldt 3. august 2020

Hadde en svært dårlig opplevelse med en servitør som hadde glemt hva som er forventninger til ansatte i et serviceyrke. Maten kom først etter 90(!) minutters venting.Katastrofalt dårlig for et presumtivt hyggelig sted.

Takk, 458terjea