Enkelt og raskt

En nydelig oktoberdag og en spontan tur med båten til Memurudal for så å ta fatt på å gå over... les mer

Anmeldt 5. oktober 2019
eriktszabo
Hamar, Norge
Kjapt og greit

Tok båten fra Gjendesheim til Merumubu. Ca 15min. Koster 160kr pr person. Man må parkere ca 1,5km... les mer

Anmeldt 5. september 2019
bjornness
Tønsberg, Norge

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Få avganger og fulle avganger. Her er du avhengig av å ha billett på forhånd. De har redusert plassen ombord pga covid-19. Dette hjelper lite når 50% av båten vil stå ute på dekk når været er ok.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Cberge
haraldrune_, Eier på Gjendebåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Hallo
I Juni så har vi få avganger ja, beklager dette. Vi har i år anbefalt alle å kjøpe billett på forhånd pga Covid-19. Vi har redusert antall ombord med 20%. Vi har prøvd å fordele folk ute og inne men du har helt rett i at de fleste vil stå ute når solen skinner.
Beklager at du ikke var tilfreds.

Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

En nydelig oktoberdag og en spontan tur med båten til Memurudal for så å ta fatt på å gå over Besseggen

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, eriktszabo
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Fredag 2.august skulle man med 2 stk helspente og gira barnebarn på 13 ha båten fra Gjendesheim til Gjendebu med avgang 15.20. Og pga uvitenhet om parkeringssystemet som var blitt veldig annerledes siden sist jeg besøkte området+ rot i ens eget hode rundt avgangstiden som man av en eller annen grunn mente var 15.40, gikk plutselig båten foran øynene på 2 stk betuttede barnebarn og 1 stk dypt fortvilet bestefar. Billetter var jo forhåndskjøpt og rom booket på Gjendebu. Skulle hele fjellturen gå fløyten pga ens eget rot?
Men for å gjøre en lang historie kort, så skulle skipper Harald kjøre Gjendine inn til i hvert fall Memurubu en halv time senere. Og dit kunne vi i hvert fall få være med. PG kanskje skulle man helt inn til Gjendebu om passasjerantallet oversteg det hovedbåten Thorbjørn kunne ta.
Og med hånda på hjertet, har man aldri opplevd større glede enn da man forsto at båten elegant gled forbi Memurubu med kurs mot Gjendebu. En fantastisk følelse.
Så derfor retter jeg en stor takk til skipper Harald Øvstedahl som reddet en helt fantastisk fjelltur fra å bli fadese. Makan til service finner man sjelden. Eneste man kunne gjøre da ma. Steg i land ved Gjendebu var å takke Harald instendig. Og hadde man hadd en stir bukett roser der og da, så hadde de fått en rettmessig og velfortjent mottaker.
Tusen takk igjen Harald!
Hilsen en overlykkelig morfar med 2 barnebarn

Dato for opplevelse: august 2019
3  Takk, johnnyo584
haraldrune_, Daglig leder på Gjendebåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2019

HeiHar ikke fått kontroll over oppføringen min her før i dag, takk for fine ord( selv om svaret mitt kom sent), husker dereGod Jul og Godt Nyttår.

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Tok båten fra Gjendesheim til Merumubu. Ca 15min.
Koster 160kr pr person. Man må parkere ca 1,5km unna båten og det koster 150kr å parkere, men man kjøres inn til båten inkludert i prisen.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, bjornness
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Beste veien å gå Besseggen er båten inn og gå tilbake. Turen tok ca 30 minutter. Bestill på forhånd i høysesongen.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, tritratri