“Fint opphold”
Anmeldelse av Bessheim Fjellstue

Bessheim Fjellstue
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Vågåmo
Anmeldt 22. juli 2020

En god opplevelse om du trenger et sted å sove og spise på tur! Vi var et par som leide et rom et par dager. Rommene er simple, kunne trengt en liten oppgradering. Sengene er gode, og varmt vann i dusjen. Men spesielt badet ser skittent ut, selv om det kanskje ikke er det - noe som kan bære preg av at det er gammelt interiør og møbler. Svarte kanter i dusjen er derimot muligens noe vaskehjelpene kan titte litt nærmere på. Ellers OK.

Nydelig mat, gode porsjoner. Kalvestek og hjort kan anbefales. Funnet et par lange hår i maten et par ganger...Men slikt kan jo skje alle steder. Utsolgt av diverse drikkevarer da vi var der, og da vi bestilte tre-retters fikk vi beskjed av en yngre servitør at desserten ikke var mulig å byttes ut (spurte pga allergier). Vi spurte senere en annen servitør, og dette var selvfølgelig ikke noe problem. Alt i alt er det god service og nydelig sted, men sommervikarer (?) kan kanskje få litt bedre opplæring på blant annet hva slags vin de serverer (greit å vite hvilken av vinene som er tørre f.eks), og være litt mer behjelpelige på allergier innenfor laktose og gluten. Helt OK frokost og nistemuligheter.

Anbefales for et varmt sted å komme til etter tur :)

Takk, ElenSk95

Anmeldt 5. oktober 2019

En helt aldeles utrolig viltaften. Dette må bare oppleves. Buffet med varm og kald mat i alle fasonger, fra fjell og vidde, avrundet med et fantastisk dessertbord. En smaksopplevelse, som bare må oppleves. I tillegg var prisen også hyggelig.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Tore Kay L
Anmeldt 16. september 2019

Nok en gang har vi tatt turen over Valdresflya en strålende solskinnsdag og stoppet på Bessheim Fjellstue for å få noe å spise. Denne gangen kinne de by på flesk og duppe i tillegg til de vanlige hovedrettene som laks, fjellaure, rømmegrøt, spekemat, lam og annet godt. Vi valgte flesk og duppe og angret ikke. Meget smaksrik duppe, mandelpoteter og en gedigen porsjon med knasende godt stekt flesk. Selvsagt kom de med nydelig hjemmebakt flortynt flatbrød. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Arne N
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Kjempe fornøyd med både hytter og lokasjon. Vi valgte å spise middag her siste dagen, den smakte utrolig godt og anbefales! Kommer gjerne tilbake på et senere tidspunkt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Magne1988
Anmeldt 19. juni 2018

Har vært her og spist mange ganger, maten her er i en særklasse både på smak og anretning. Dette stedet kan virkelig anbefales, har ikke ord som er dekkende nok.
Har spist både når det har vært buffe og middagsservering på tallerken. Det er alltid helt utsøkt god mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 110tjd

Reisende som så på Bessheim Fjellstue, så også på

Har du vært i Bessheim Fjellstue? Del dine erfaringer!