Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Robot Restaurant på
fra USD 1 043,65
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha hørt med andre valgte vi kun showet og ikke mat. Underholdende, men alt for dyrt. Anbefales ikke, Tokyo har mye mer å by på enn dette

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Karl H
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Evig lættis! Anbefaler alle som er i Tokyo å dra på dette showet. Passer utmerket for ungdom i 20-årene, men er sikkert like morsomt for barn og voksne.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Eirik F
Anmeldt 14. juli 2018

Da jeg søkte etter underholdning, opplevde jeg det som nr. 1 å måtte gå på dette showet. Vi bestilte billetter online, og hadde mobilbillett. Selve billettprosessen var upåklagelig.
Når man kom inn i ventearenaen, kunne man bestilles seg drikke og ta med til stedet hvor showet skulle gå.
Det var flere etasjer å gå ned for å komme til lokalet.
Åpningsnummeret var kraftfullt og energisk. Etterhvert ble underholdningen avtagende. Det knirket i plast, og de som underholdt, måtte skyve utstyret sitt fra den ene siden til den andre.
I løpet av 90 minutters show, var det to korte pauser.
Japan er jo kjent for spesiell underholdning, så mulig dette var en slik underholdning, men det ble for amatørmessig, til tross for høy billettpris.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Tvilling70
Anmeldt 25. juli 2017

Jeg er litt overrasket over de positive omtalene her, for dette var en gedigen skuffelse. Dette er verken skikkelige roboter eller skikkelig restaurant.

Du blir først loset inn i en bar hvor du venter på at showet skal begynne. Her er det live-musikk av noen utkledd som roboter. Dette er forsåvidt helt ok.
Deretter begynner showet. Dette består av fire korte akter med lange pauser imellom. I pausene er det et evig mas om salg av drikke og popkorn.

Selve showet består i hovedsak av utkledde jenter som slår på trommer. Lite handling. "Roboten" dukker opp i siste akt. Roboten kjøres ut på en tralle, og styres tydelig av en med fjernkontroll som står rett bak. Ikke spesielt overbevisende tekniske løsninger. Man forventer liksom litt mer high-tech i Japan.. :)

Jeg kan ikke anbefale dette, i hvert fall ikke for 8000 yen.
Du bør i så fall vite hva du går til, og ikke forvente verken robot eller restaurant.

Dato for opplevelse: juni 2017
3  Takk, h4vard
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Å kalle det en restaurant er å ta litt hardt i. Det er et show og de serverer mat og drikke. Dette er veldig god valuta for pengene og et absolutt must om du vil ha med deg alt Tokyo har å by på.

Du har gammel kultur og du har ny kultur. Dette er Japansk moderne kultur på sitt beste.

Musikk, laser, lys, roboter og dansing. Et morsomt og innholdsrikt show som varer ca 1,5 timer inkludert pauser (husk å tisse i pausene da det ikke er mulig under showet).

Det er veldig corny men du blir garantert underholdt. Det ligger i "red light" distriktet i Shinjuku så regn med at innkastere forsøker å få deg inn på sine andre plasser. Ikke gå inn noen steder der de ber deg om å gå inn!

Alt i alt en uforglemmelig opplevelse i neonlys, tempo og musikk.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Frank H