“Litt delte meninger”

Legg det til.
Ringebu Kro AS
Vurdert som nr. 18 av 18 Restauranter i Ringebu
Anmeldt 22. august 2021

Spiste lunsj her i dag. Min far spiste pølse med potetstappe og syntes det var godt. Kanskje serverer de Annis pølser, og potetstappen så grei ut. Jeg bestilte vårruller med kylling. Det var en gedigen nedtur. Vårrullene så ut til å være laget av en maskin. Et tjukt lag med deig som smakte ubehagelig, fyllet var ikke godt, og sauset inn i en vond saus. Skulle være kylling, men fant ingen i den vårrullen jeg klarte å spise. Pommes frites var understekt og uten salt. Greit nok at folk kan salte selv, men måtte selv gå og hente saltet. Til denne type mat forventer man også kanskje ketchup eller om man serverer mat til denne prisen - majones eller aioli? Ingen av delene var å finne, og den dippen som var servert til vårrullene fungerte ikke til pommes frites. Går et annet sted neste gang jeg trenger mat i Ringebu

Takk, hildeg

Anmeldt 24. juni 2019

Tenkte vi skulle prøve noko nytt på veg sørover mot Lillehammer. Har ete på andre restaurantar nordanfor tidlegare. Vi har stort sett aldri vore missnøgde. Alltid har vi fått skapeleg og alright mat. Vi var svoltne då vi entra lokalet og bestilte maten. Betjeninga var ikkje spesielt imøtekomande og i alle fall ikkje smilande. Maten kom ganske kjapt. Ein burger til meg, Kebabtallerken til Madammen og eldste dottera. Særs enkel mat. Ein burger bør vere enkel for alle å få til. Sjølv heime i ein hektisk kvardag, er det mogleg å få til ein skapeleg burger i løpet av kort tid. Men NEI. ikkje her. Det er ein av dei dårlegaste burgarane eg har smakt i heile mitt liv! Madammen og eldste dottera sleit med å få i seg kebabtallerkenen som dei kjøpte på deling. Det var tørre greier. Eg smakte på dei tørre skivene av kjøt eg og. Det var berre trist. Yngste dotter vår åt kjøtkaker. Det var det beste som vart servert bordet vårt. Ho greidde å ete opp kjøttkakene. Potetene og sausen var ok. Grønnsakene, dvs.gulrot og erter, var diverre frosne og ikkje ferske. Ingen tyggemotstand.

Denne restauranten har inga god framtid om dei driv på slik framover som dei gjer i dag.. Maten og kokkane må bli betre og betjeninga må bli meir serviceinnstilt. Kroa ligg fint til og er lett tilgjengeleg.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, DanielD6314
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

HOLD AVSTAND!
Av noe så enkelt som pølser og pomfri får en servert tørre pomfri og inskrumpne pølser til 60-70kr. Og når en først betaler såpass, så forventer en i alle fall å få noe annet enn first price mat. En annen ting å tilføye er den hygeniske standarden, med andre ord - ingen standard. Der toalettene ikke ser ut og fluene florerer over maten i skapene.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 96helgel
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god. Klassisk tradisjonell fastfood med stolte tradisjoner gikk rett hjem hos oss. Hilsen TU

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, vjthedj
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

God normal hverdagsmat for de fleste til en billig penge. Bra beliggenhet og enkel tilkomst. Vennlig betjening.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Dag Gøran M

Reisende som så på Ringebu Kro AS, så også på

Ringebu, Oppland

Har du vært i Ringebu Kro AS? Del dine erfaringer!