Vakkert bygg i naturskjønne omgivelser

Anmeldt 14. august 2020
540yvonne
Norge
Bør besøkes.

Anmeldt 27. juni 2020
fredrikunnar2018
Oslo, Norge

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Veldig vakker kirke i fine omgivelser. Sommeropplevelse med stor S. Det var en fryd å oppleve denne stavkirka både utenfra og inni. Smittevernet var godt ivaretatt også her. Anbefaler en tur dit!

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 540yvonne
Anmeldt 27. juni 2020

En virkelig flott stavkirke like ved prestegården like sør for Ringebu sentrum noen hundre meter opp i lia. Besøk også prestegården like ovenfor hvor det er flotte utstillinger med kjente kunstnere og nyt en kaffe med kake inne eller utenfor dersom det er fint vær. Flott sted å roe ned på.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 20. juni 2020

Denne stavkirken ligger lett tilgjengelig rett ved E6. Den er stor og majestetisk. Den er bygget i flere etapper. Denne stavkirken er absolutt verdt et besøk!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 7. juli 2019

Kirken og alt med den var veldig hyggelig. En av de finere innvendig som vi har sett.
Men herretoalettet hadde en av de verste luktene jeg har vært borti. Måtte holde pusten 2 ganger å på det 2 inntaket brakk jeg meg. Urinen går rett ned i et åpent sluk, å der står det til en av få trykker ned knappen som skyller det vekk.
Her kan man ikke gå på Nr 2 uten å spy.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Erik i
Anmeldt 28. juni 2019 via mobile enheter

Fint sted å stoppe for å strekke på beina og se en fin stavkirke.
Har kiosk med is rett ved og wc. Rett ved E6.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, aleandrab