TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell ligger fint til på fjellet. Veldig lang og svingete vei opp, som om du kjørte opp til Flåklypa. God hjelp når vi kom med rot i bestilling av rom hos partner. Vi fikk et rom som luktet vondt fra sluk på badet men det ble raskt fikset av hyggelig betjening når vi ga beskjed, og vi fikk nytt fint rom. Frokost helt grei. Lite gjester og rolig på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Iren-M-G
Ulrich B, General Manager på Gudbrandsgard Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære gjest

Takk for deres besøk og for deres tilbakemelding. Vi er glad at dere fikk god hjelp fra våre kolleger. Vi gleder oss til flere gjester. Frokosten skal være mer en "grei". Dette skal vi se på. Igjen, takk for deres kommentarer og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 5. april 2018

Var her én natt i forbindelse med et jobbseminar.
Hotellet i seg selv ser bra ut, og ligger fint til i forhold til skibakken i Kvitfjell.
Det var koselig med fyr på peiser i fellesområder.
Det finnes en spa-avdeling med muligheter for massasje. Jeg benyttet meg av massasjetilbudet og var svært fornøyd.

Betjeningen i resepsjonen kunne ha gjerne vært på et smilekurs. Det er ikke så morsomt å bli møtt av noen som ser ut som om de hadde ønsket at det ikke var noen gjester som forstyrret.

Det var blod på toalettsetet på rommet mitt. Jeg vasket selv og sa fra i resepsjonen. Der ville de kompensere med en kopp kaffe.

Lunsjen begge dager var middelmådig. Jeg hadde forventet bedre på et sted som dette. Frokostbuffeten var helt grei, med det som kreves for en enkel frokost, men det var ganske trangt om plassen, selv om det knapt var gjester rett før påskeuken.

Rommet jeg fikk hadde balkong, men det var vanskelig å komme ut på den på grunn av snø. Det er vel ikke så vanskelig å ta spaden fatt.

Romtips: Sør- eller vestvendt rom hvis man vil se litt på skiløpere
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Morten S
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Idylliske omgivelser, perfekt midt i bakken og nydelig utsikt . Her stopper lovordene! Maten var enkel og ikke bra. Kjøkkenet prøvde å levere på tre retters middag, men lyktes ikke. Lunchbuffet og frokost var enkelt og lite imponerende. Renhold.. hvor skal jeg begynne...? Byttet rom to ganger, oppdaget blod på sengegavl prøvde vaske selv, ba om renhold fire ganger, viste video til resepsjon som sa de tok dette på alvor, men det ble ikke vasket likevel. Lå papir og søppel etter forrige gjest. Virkelig ikke rent. Hadde jeg vært betalende privatgjest hadde jeg ikke betalt full pris for dette! Gav opp å mase på dag 3...

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, 497corneliab

Kjære gjest

Takk for dine kommentarer. Tilsynelatende fungere ikke renholdet under ditt opphold. Dette må vi rette på.
Velholdte og rene rom skal man kunne forvente hos oss. Vi har strammet inn våre rutiner og våre siste tilbakemeldinger var positive. Prøv oss gjerne igjen ved anledning.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Rent rom og nytt, rent bad. God stor seng. Enkel frokost og lunch (sammenlignet med Thon Skeikampen). Nydelig and lørdag middag. Veldig dyr alkohol. 110 kr for å «åpne» en flaske sommersby cider. 149 for enkel type drink. Ok betjening. Vi opplevde ikke sånn dårlig service etc som det klages på her.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, AGKongsvinger
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Utslitt og forferdelig. Rett og slett onskapens hotell. Ved utsjekk prøvde de å gi oss en bot på 5000kr for at vi hadde tømt ut en øl og farget snøen ute på verandaen.

Maten de serverte hadde jeg ikke servert til bikkja mi engang. Burgerbrødet var så tørt at man enkelt kunne brukt det som opptenningsved. Selve burgeren var så hard at man kunne slått ihel et middels stort rovdyr.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, kristian b