Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Hadde fått et opphold her i gave. Hyggelig resepsjonsområde, fint rom gode senger. Middags bufféen var elendig, kald mat, lite utvalg, hyggelige folk som jobbet i spisesalen. Frokosten var helt grei. Lite folk på hotellet. Fin beliggenhet midt i bakken.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Merete L
Ulrich B, General Manager på Gudbrandsgard Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Hei, Merete

Takk for din tilbakemelding. Du må ha hatt maks uflaks da du besøkte Restaurant Gildestua, sånn skal vi selvsagt ikke ha det. Fint om du kontakter oss, slik at vi kan ordne med en ny overnatting. Hjertelig velkommen tilbake til GudbrandsGard

Anmeldt 13. februar 2019

Må dessverre si oss lite fornøyd med service på hotellet. Ved oppringing til hotellet i romjulen for å bestille rom og konsertbilletter fikk vi beskjed om at det ikke fantes noe pakkeløsning med konsert og rom. Personalet visste heller ikke at det skulle være en konsert. Vi gikk derfor inn for å bestille på nett, og bestilte på booking.com. Etter litt søk fant vi ut at det fantes en pakkeløsning med konsert og rom på hotellets nettsider (noe vi ikke ble gjort oppmerksom på ved oppringing). Vi avbestilte derfor på booking.com og bestilte nytt på hotellets hjemmeside. Men bordet fanger. Booking.com refunderer ikke penger selv om man avbestiller etter kort tid. Det betyr at vi må betale dobbelt. Booking.com gjorde også en henvendelse til hotellet for å prøve å hjelpe oss uten å nå fram. Vi har snakket med resepsjonen og direktør på hotellet i etterkant for å prøve å få igjen penger. Men de er ikke villig til å refundere noe. Det mener jeg er dårlig service. Ellers var rommet kaldt, ikke belysning over sengene (pærer var gått). Sa ifra i resepsjonen, de la fram nye pærer som var feil/passet ikke. Hørte ikke noe. Vanskelig å bestille buffè. For øvrig var konserten med Kjetil Bjerkestrand og Ina Hoem meget bra. Restauranten og kokken var også bra. Generelt høye priser.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, kmissf
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell ligger fint til på fjellet. Veldig lang og svingete vei opp, som om du kjørte opp til Flåklypa. God hjelp når vi kom med rot i bestilling av rom hos partner. Vi fikk et rom som luktet vondt fra sluk på badet men det ble raskt fikset av hyggelig betjening når vi ga beskjed, og vi fikk nytt fint rom. Frokost helt grei. Lite gjester og rolig på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Iren-M-G
Ulrich B, General Manager på Gudbrandsgard Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære gjest

Takk for deres besøk og for deres tilbakemelding. Vi er glad at dere fikk god hjelp fra våre kolleger. Vi gleder oss til flere gjester. Frokosten skal være mer en "grei". Dette skal vi se på. Igjen, takk for deres kommentarer og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 5. april 2018

Var her én natt i forbindelse med et jobbseminar.
Hotellet i seg selv ser bra ut, og ligger fint til i forhold til skibakken i Kvitfjell.
Det var koselig med fyr på peiser i fellesområder.
Det finnes en spa-avdeling med muligheter for massasje. Jeg benyttet meg av massasjetilbudet og var svært fornøyd.

Betjeningen i resepsjonen kunne ha gjerne vært på et smilekurs. Det er ikke så morsomt å bli møtt av noen som ser ut som om de hadde ønsket at det ikke var noen gjester som forstyrret.

Det var blod på toalettsetet på rommet mitt. Jeg vasket selv og sa fra i resepsjonen. Der ville de kompensere med en kopp kaffe.

Lunsjen begge dager var middelmådig. Jeg hadde forventet bedre på et sted som dette. Frokostbuffeten var helt grei, med det som kreves for en enkel frokost, men det var ganske trangt om plassen, selv om det knapt var gjester rett før påskeuken.

Rommet jeg fikk hadde balkong, men det var vanskelig å komme ut på den på grunn av snø. Det er vel ikke så vanskelig å ta spaden fatt.

Romtips: Sør- eller vestvendt rom hvis man vil se litt på skiløpere
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, sorbybryggetravels
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Idylliske omgivelser, perfekt midt i bakken og nydelig utsikt . Her stopper lovordene! Maten var enkel og ikke bra. Kjøkkenet prøvde å levere på tre retters middag, men lyktes ikke. Lunchbuffet og frokost var enkelt og lite imponerende. Renhold.. hvor skal jeg begynne...? Byttet rom to ganger, oppdaget blod på sengegavl prøvde vaske selv, ba om renhold fire ganger, viste video til resepsjon som sa de tok dette på alvor, men det ble ikke vasket likevel. Lå papir og søppel etter forrige gjest. Virkelig ikke rent. Hadde jeg vært betalende privatgjest hadde jeg ikke betalt full pris for dette! Gav opp å mase på dag 3...

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, 497corneliab

Kjære gjest

Takk for dine kommentarer. Tilsynelatende fungere ikke renholdet under ditt opphold. Dette må vi rette på.
Velholdte og rene rom skal man kunne forvente hos oss. Vi har strammet inn våre rutiner og våre siste tilbakemeldinger var positive. Prøv oss gjerne igjen ved anledning.

Hjertelig velkommen tilbake.