Orbitz.com
Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Perfekt hotell i Kvitfjell. Bare å ta på skiene og en er både i slalåm og langrenns løypene.
Veldig hyggelig betjening.
God mat og godt tilrettelagt for tiltak mot Corona.
Passe stort svømmebasseng.
Rent og trivelig.

Takk, Levis S
Anmeldt 28. mars 2021

Et veldig hyggelig miljø og fantastisk service og vertsskap! Frokost og middag var også nydelig.
Her tar de covid på alvor :) Er absolutt trygt å reise hit Anbefales på det varmeste!
Fresht nytt interiør;)

Takk, O1101ZLjuliea
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

En helg med familien på alpinski skal være bekymringsløst og avslappende. Gudbrandsgard Hotell innfrir på alle måter. Svært hyggelig og hjelpsom betjening, god frokost, enkel parkering og rom som tilfredsstiller de fleste behov. Et lite minus for noe slitent bad, men alt fungerte. Vi kommer gjerne igjen, og anbefaler hotellet!

1  Takk, trond1974
Anmeldt 9. mars 2021

Ulrich & co.,
takk for at dere gjorde dagen i alpinbakken mye finere. Alt fra heiskort, en liten frokost ved annkomst, parkering og vips var vi i bakken. Skiforholdene i bakken var helt topp. Været var med oss den dagen også. Kunne det hele bli bedre? Ja, dere leverte middag som var helt topp. Mette og fornøyde og vips, var vi på veien hjemover. Hilsen hele staben. Fortsett med den gode jobben dere gjør.

Takk, Marvin L
Anmeldt 10. februar 2021

En opplevelse ! Nydelig natur, fantastisk service selv i disse covid tider !! Her tok de dette på alvor :) trygt og reise hit
Kjøkkenet serverte de flotteste retter både til frokost og middag
Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: februar 2021