Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotell, rent og i god stand, med fin beliggenhet i Kvitfjell alpinanlegg. Koselig dekor og interiør.
Liten men gjennomtenkt meny i restauranten. Veldig god mat!

Utrolig hyggelig personale! Den hyggelige kveldsvakten i resepsjonen tok seg tid til en lang prat. Hyggelig!

Gode turmuligheter. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, janbM4455CY
Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Perfekt hotell i Kvitfjell. Bare å ta på skiene og en er både i slalåm og langrenns løypene.
Veldig hyggelig betjening.
God mat og godt tilrettelagt for tiltak mot Corona.
Passe stort svømmebasseng.
Rent og trivelig.

Takk, Levis S
Anmeldt 28. mars 2021

Et veldig hyggelig miljø og fantastisk service og vertsskap! Frokost og middag var også nydelig.
Her tar de covid på alvor :) Er absolutt trygt å reise hit Anbefales på det varmeste!
Fresht nytt interiør;)

Takk, O1101ZLjuliea
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

En helg med familien på alpinski skal være bekymringsløst og avslappende. Gudbrandsgard Hotell innfrir på alle måter. Svært hyggelig og hjelpsom betjening, god frokost, enkel parkering og rom som tilfredsstiller de fleste behov. Et lite minus for noe slitent bad, men alt fungerte. Vi kommer gjerne igjen, og anbefaler hotellet!

1  Takk, trond1974
Anmeldt 9. mars 2021

Ulrich & co.,
takk for at dere gjorde dagen i alpinbakken mye finere. Alt fra heiskort, en liten frokost ved annkomst, parkering og vips var vi i bakken. Skiforholdene i bakken var helt topp. Været var med oss den dagen også. Kunne det hele bli bedre? Ja, dere leverte middag som var helt topp. Mette og fornøyde og vips, var vi på veien hjemover. Hilsen hele staben. Fortsett med den gode jobben dere gjør.

Takk, Marvin L