Priceline
Orbitz.com
eDreams
Agoda.com
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig vertskap, rent på rom, spotless på bad/toalett, hyggelig uteområde, lekeapparater for barma
Grilla med hyggelige mennesker som var tilbake for 5-6 gangen - de også var utrolig positive.
Ved neste korsvei - her stopper vi igjen!

Takk, Oyenfre
Anmeldt 5. januar 2020

Kjempefint sted, 10-15 min fra Kvitfjell. Super service. Rent og pent, med enkel standard. Felles toalett og dusjer, men når det var rent og hygienisk som her, var det ikke noe problem. Passet perfekt for en helgetur til Kvitfjell, hvor hovedmålet er å kjøre på ski.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, johnpJ6998HQ
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi overnattet på vei fra Trøndelag til Østlandet. Prisene som oppgis er uten sengetøy, men vi hadde med eget så det var helt greit. Litt lytt, og badet på gangen trenger oppgradering. Gode senger, men litt smale. Veldig rent og med hyggelig betjening. Anbefales for overnatting på gjennomreise. Vi kommer nok igjen!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Anne I
Anmeldt 24. mai 2018

Flott plass mange fine steder å plassere campingvogn, rolig plass der ungene kan løpe fritt rundt. Unga savnet litt mer lekeplass/sandkasse.
Militærleieren begynner å dra på åra, men er som å være tilbake i førstegangstenesten uten revelje :)
De som driver er hyggelige og serviceinnstilte.

Romtips: Lurt å få rom bort fra toglinja om sover lett.
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Eirik B
Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Fint sted med mange tur muligheter.
Betjeningen ligger til rett før ønsker og stiller alltid opp.
Får følelsen av tilbake til førstegangstjeneste for bo forhold og sanitærforhold.
Vært et stopp om man skal overnatte.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Eirik B