Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hyggelig sted og for en middag man får servert etter eieres historiefortelling (hver kveld kl 19:00).
Mye man kan gjøre - turer er hovedattraksjon. Kan avtales båttur med eier som gjerne guider på fjellturer og har mye viten om historien til stedene rundt om.
Alle rommene har nye bad. Rent og særs hyggelig betjening.
Stedet anbefales på det sterkeste!

Takk, richardkV9088HQ
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Her hadde vi en helt super ettermiddag, kveld, natt og frokost. Hotellet ligger perfekt nede ved sjøen (som Badehotellet i TV2-serien). Det er lite og charmerende (som Badehotellet). Betjeningen er vennlig og hjelpsomme (som Badehotellet), og du føler deg hensatt til en annen tid (som Badehotellet). Og så har de charmerende og komfortable rom og utrolig god mat - og deilig frokosttallerken (utrolig kult konsept med prosjekter egg!). Bare helt strålende.

Og hvor kommer Lene Kongsvik Johansen inn i bildet? Som på Badehotellet får en med seg det meste hos de andre gjestene. Og blant dem var både tysklærer Britt og sjefskirurg Gerhard Mowinckel. Vi giglet oss gjennom hvert eneste måltid!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, HaugesundsHelge
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Veldig idyllisk hotell helt nede ved vannet! Her er det supert å være gjest; god mat med lokale råvarer, herlig hjemmebakt brød til frokost, godt utvalg av viner, og ikke minst det lokale, friske fjørlandsølet. Rommene er ulike, sjarmerende og unike. (Madrassene kunne riktignok vært bedre..)
Betjeningen er hyggelige og hjelpsomme, og verten alltid klar for en prat om sted og omegn, gode turmål eller andre ting du måtte lure på. I det hele tatt et sted med fantastisk sjarm og atmosfære. Vi koste oss veldig!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Idun H
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi lå her en natt og hadde det helt supert, sjarmerende og fint hotell, 3-retters middag med deilig vin fra Bordeaux og flott frokost! Autentisk og meget godt gjennomført fra a til å!
Mange fine turmuligheter i området.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Monarino
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi sov ikke på hotellet, men ringte hotellet samme dag som vi ønsket å spise middag her. Heldigvis fikk vi plass. Bård - hotellets eier og driver - startet middagen med en halvtimes foredrag om historien til Fjærland og hotellet. Utrolig interessant og hyggelig med en slik introduksjon til middagen.

Middagen var helt førsteklasses. Her brukes hovedsakelig lokale og kortreiste matvarer og kokkene lager forskjellige 3-retters menyer. Vi fikk servert ertesuppe, svinenakke og en nydelig bærdessert! Ingenting å utsette på. Hotellet brygger også sin egen øl - verdt å sjekke ut!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 611sigridf