Booking.comUSD 235
eDreamsUSD 235
Orbitz.comUSD 235
Agoda.comUSD 235
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hyggelig sted og for en middag man får servert etter eieres historiefortelling (hver kveld kl 19:00).
Mye man kan gjøre - turer er hovedattraksjon. Kan avtales båttur med eier som gjerne guider på fjellturer og har mye viten om historien til stedene rundt om.
Alle rommene har nye bad. Rent og særs hyggelig betjening.
Stedet anbefales på det sterkeste!

Takk, richardkV9088HQ
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Veldig idyllisk hotell helt nede ved vannet! Her er det supert å være gjest; god mat med lokale råvarer, herlig hjemmebakt brød til frokost, godt utvalg av viner, og ikke minst det lokale, friske fjørlandsølet. Rommene er ulike, sjarmerende og unike. (Madrassene kunne riktignok vært bedre..)
Betjeningen er hyggelige og hjelpsomme, og verten alltid klar for en prat om sted og omegn, gode turmål eller andre ting du måtte lure på. I det hele tatt et sted med fantastisk sjarm og atmosfære. Vi koste oss veldig!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Idun H
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi lå her en natt og hadde det helt supert, sjarmerende og fint hotell, 3-retters middag med deilig vin fra Bordeaux og flott frokost! Autentisk og meget godt gjennomført fra a til å!
Mange fine turmuligheter i området.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Monarino
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi sov ikke på hotellet, men ringte hotellet samme dag som vi ønsket å spise middag her. Heldigvis fikk vi plass. Bård - hotellets eier og driver - startet middagen med en halvtimes foredrag om historien til Fjærland og hotellet. Utrolig interessant og hyggelig med en slik introduksjon til middagen.

Middagen var helt førsteklasses. Her brukes hovedsakelig lokale og kortreiste matvarer og kokkene lager forskjellige 3-retters menyer. Vi fikk servert ertesuppe, svinenakke og en nydelig bærdessert! Ingenting å utsette på. Hotellet brygger også sin egen øl - verdt å sjekke ut!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 611sigridf
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Overnattet 2 netter på dette fine stedet i bokbyen Fjærland. Ble vel tatt imot. Et rolig anderledes hotel, de historiske, absolutt et fint opphold. Nydelig mat, selv om litt lite. Et tips...menyen bør også stå på norsk. Anbefaler absolutt dette hotellet og stedet, og er en bokinteressert er dette en oase.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, FIOLER