Orbitz.com
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Stedet for de som ønsker noe annet enn ett kjedehotell. Koselig og lunt sted. Hyggelig vertskap og rom med panorama utsikt mot fjell og fjord. Middag med lokale råvarer smakte nydelig og frokosten likedan. Våre varmeste anbefalinger.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, LightPacker418589
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Et lite sted med et lite hotell. Alt i alt en flott opplevelse med god atmosfære, veldig god mat og meget hyggelige personale. Blir intimt på slike steder uten tv. Ingen luksusrom, men det kompenseres av resten.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, runehaseth
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting på Fjærland i Coronatiden
Meget idyllisk plassering ved en arm av Sognefjorden
Hyggelig resepsjonist
Flott historisk foredrag om stedet i forkant av middag
Middag og frokost enkelt, men meget innbydende
Fine, små rom-hygieniske
Mulighet for sightseeing med sjøfly over breene-fantastisk
Trivelig og imøtekommende personale
Overkommelige priser
Anbefales på det varmeste!!!!!

Takk, Sommer-halrei
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting og middag her var en sann fryd! Personlig, intimt og svært serviceinnstilt personale. Vakkert sted, nydelig mat og sjarmerende rom. Stedet anbefales på det varmeste og det er en fordel med tid og mulighet til å utforske nærområde (bokby og bremuseum) samt turområdet rundt.

Takk, Ingamot
Anmeldt 16. juli 2020

Fantastisk sjarmerende Fjærland Fjordstove! Kjempefine rom, kjempehyggelig betjening, aldeles nydelig mat og en helt unik atmosfære. Det er litt som å «være borte hjemme». Tusen takk for oss, vi kommer definitivt tilbake!

Takk, 482grye