FindHotel
Anmeldt 11. juli 2021

Hotellet er flott, og rommet vi bodde på var nydelig. Hadde jeg skulle vurdert opplevelsen bare ut ifra overnatting og frokost, hadde det vært 5/5. Treretters til middag var dog svært skuffende. Det mest skuffende var nok forretten - ti blåskjell, hvorav kun to var etandes, i en trang liten skål med en tynn kraft og rå grønnsaker. Det samme i samboerens skål. Da jeg påpekte blåskjellene, kom det lite fornuftig fra servitøren. Ingen av rettene ble presentert for oss. Hovedretten var rett og slett kjedelig, et litt seigt stykke lam med en i hovedsak salt saus. Desserten var ikke så verst. De burde for øvrig hatt en drikkemeny. Da jeg ved utsjekk påpekte at maten enten burde være bedre eller prisen justeres ned, svarte resepsjonisten «å ja». Generelt var det flere i staben som virket uerfarne og lite tilstedeværende, noe jeg tenker handler mest om at det ikke var nok erfarne der for å hjelpe dem og veilede dem. Her må nok både ledelse og kjøkken ta grep.

Takk, martin a
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Stedet for de som ønsker noe annet enn ett kjedehotell. Koselig og lunt sted. Hyggelig vertskap og rom med panorama utsikt mot fjell og fjord. Middag med lokale råvarer smakte nydelig og frokosten likedan. Våre varmeste anbefalinger.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, LightPacker418589
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Et lite sted med et lite hotell. Alt i alt en flott opplevelse med god atmosfære, veldig god mat og meget hyggelige personale. Blir intimt på slike steder uten tv. Ingen luksusrom, men det kompenseres av resten.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, runehaseth
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting på Fjærland i Coronatiden
Meget idyllisk plassering ved en arm av Sognefjorden
Hyggelig resepsjonist
Flott historisk foredrag om stedet i forkant av middag
Middag og frokost enkelt, men meget innbydende
Fine, små rom-hygieniske
Mulighet for sightseeing med sjøfly over breene-fantastisk
Trivelig og imøtekommende personale
Overkommelige priser
Anbefales på det varmeste!!!!!

Takk, Sommer-halrei
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting og middag her var en sann fryd! Personlig, intimt og svært serviceinnstilt personale. Vakkert sted, nydelig mat og sjarmerende rom. Stedet anbefales på det varmeste og det er en fordel med tid og mulighet til å utforske nærområde (bokby og bremuseum) samt turområdet rundt.

Takk, Ingamot