Agoda.com
Anmeldt 2. juli 2021

Ble tatt imot av meget hyggelig betjening. Vask og toaletter er de reneste jeg har møtt på alle campingplasser i Norge.
Noen få kilometer inn til Fjærland eller til turmål som Skredfjellet.
Anbefales!

Takk, Mgnorm
Anmeldt 14. august 2020

Fin plass og beliggenhet rundt, og veldig hyggelig betjening. Hytta var ren og passe stor for en overnatting. Vi fikk pizza levert på døra på kvelden og benk ute til frokosten. Fornøyd med oppholdet..

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, mira-kk15
Anmeldt 29. august 2017

Leide en hytte med bad her. Romslig hytte, eget soverom pluss hems. Er nok plass til en 6-8 stykker her. Alt nødvendig kjøkkenutstyr samt utstyr for vask var i hytta, inkludert en støvsuger. Kopper og kar til å lage middag. I resepesjonsbygget er der en kiosk med noen border. Mulig å kjøpe mat der, tror de stort sett selger pizza.
Det er gangavstand til bremuseet, som er et virkelig bra og informativt museum.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Shahen
Anmeldt 8. august 2016

Familie på fire overnatta her i telt en natt. Veldig koselig personale. 5 min å kjøre til matbutikk i Fjærland. Denne stenger tidlig (Fjærland er et lite sted) så ikke vent til kvelden med å handle. Kjøkkenet var litt lite, men det man trenger for å lage campingmiddag finner man der. Veldig kort vei fra hovedveien, lett å finne. Veldig fin utsikt både til fjell og bre og utover fjorden, selv om det er et lite stykke bort til vannet.
Selv om det var i Juli var det god plass.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ole S
Anmeldt 5. juni 2016 via mobile enheter

Etter full fest blant andre gjester til 05.00 om morgenen på vår forrige campingplass, var det utrolig deilig å komme hit. Stille og rolig. Rent og pent. Hyggelige eiere. I tillegg fantastisk beliggenhet. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Laila T