Norsk Bremuseum & Ulltveit-Moe Climate Centre

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Norsk Bremuseum & Ulltveit-Moe Climate Centre på
fra USD 1 483,80
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Flott museum for alle aldre. Utstillingen er informativ og lærerik, inneholder også elementer hvor en kan prøve og røre. Fin film og en flott klimautstilling. Servicen og imøtekommenhet på topp.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, karenmarieh
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet. Besøkte museet før vi dro å tittet på supphellebreeen. Fantastisk film av breen med passende musikk. Filmen varte i 15 min. Artige praktiske oppgaver på museet, men noen av dem var sperret pga covid-19. Husk å ta deg en dotur før du drar, kanskje du blir overrasket.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, makkdo
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Gå ikke glipp av museet. Fantastisk film på widescreen. God oppfølging fra personalet. Hyggelig atmosfære

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, runehaseth
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der med 3 voksne og 3 barn (10,8,1). Fint lite og moderne museum, masse interaktive ting for barna.
En del var dessverre stengt pga smittevern.
Fantastisk ny film, på panorama lerret. Lokal produsert i Sogndal, ferdig i 2020.
Masse informasjon om breer, geologi og klimavandel.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 138anjas
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Liten men spennende museum, interaktiv; pga smittefaren flere installasjoner var stengt. Fantastisk PANORAMAFILM OM JOSTEDALSBREEN NASJONALPARK på den største i Europa kino lerret.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, W3161DDmonikak