Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig og hjemmekoselig hotell. Flotte rom med god atmosfære og veldig fine bad. Hyggelig betjening som får deg til å føle deg velkommen. Hyggelig «felles»-middag på kvelden langs et imponerende langbord. Anbefales på det varmeste, spesielt etter en lang og flott tur opp til Flatbreen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 317elisabethr
Anmeldt 4. september 2017

Utenifra lurer en på om en har kommet feil, men så kommer en inn i en annen verden.
De har bevart det gamle på en nydelig måte, og samtidig fått inn det moderne i flotte bad og Comfort på rommene.Hjemmekoselig, og en føler en er på besøk hjemme hos noen og ikke på hotell.
Nydelig hjemmelaget mat.
Ypperlig å bo her i forbindelse med tur til Flatbrehytta blant annet.

Romtips: Anbefaler rommet med badekar.
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Therese J
Anmeldt 24. august 2016

Overnattingen på Rødseter inn ble en av ferien beste .Nyoppussete flotte rom , topp moderne bad og en koselig spisestue . Her ble vi servert nydelig hjemmelaget mat av det vennlige vertskapet som var opptatt av at gjestene hadde det bra. Imponerende hva de har fått til! Anbefales.!!

Takk, Kirsten Jæger A
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Det enkle er ofte det beste! Stedet er innredet i gammel stil, men samtidig med alt man trenger for å ha det komfortabelt. Stille,trivelig og hjemmekoselig!
Imøtekommende vertskap med tid for å slå av en prat

Takk, MarianneR1292
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Rødseter er en liten gård med svært god atmosfære. Rommene er smakfullt innredet og har topp moderne og flotte bad. Det serveres svært god mat!
Vi hadde et veldig hyggelig opphold takket være et sjarmerende vertskap.

Stedet er et ypperlig utgangspunkt for turer i regionen og ikke minst hvis du vil gå tur opp til Supphellebreen.

Takk, Vacation407352