Lars H
    30.4 km fra Rødseter Inn
    31.0 km fra Rødseter Inn
    Se flere hoteller i Fjærland
    Anmeldt 28. juli 2020

Rødseter inn ligger i fantastiske omgivelser i Fjærland. Vi koste oss veldig der, ikke minst på grunn av verten som er en særdeles hyggelig og imøtekommende ung mann. Rommet vårt var svært rent, hadde badekar og dusj, svært gode senger, kaffekoker og var vakkert dekorert. Utenfra ser bygningene noe nedslitte ut, men innvendig er det tipp topp nyoppusset. Vi fikk nydelig middag med hjemmelagde hjortekaker. Eneste minus ved middag var at de ikke har sjenkebevilgning, men vi kunne ta med drikke selv, så det ordnet seg. Det er et lite vertshus med syv rom, og det gjør at servicen blir personlig og nær. Det er ikke ofte jeg kan si at jeg har følt meg så velkommen! Og det tatt i betraktning at vi hadde med oss en hund. Naturen rundt er perfekt for turer i vakker Vestlandsnatur, og isbreevandring for de som er interessert i det. En kort kjøretur unna ligger bokbyen i Fjærland. Mest av alt vil jeg skryte av fantastisk service, og takke for et minneverdig opphold. Vi kommer gjerne igjen. Sterkt anbefalt!

Takk, Andrine70
    Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig og hjemmekoselig hotell. Flotte rom med god atmosfære og veldig fine bad. Hyggelig betjening som får deg til å føle deg velkommen. Hyggelig «felles»-middag på kvelden langs et imponerende langbord. Anbefales på det varmeste, spesielt etter en lang og flott tur opp til Flatbreen.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, 317elisabethr
    Anmeldt 4. september 2017

Utenifra lurer en på om en har kommet feil, men så kommer en inn i en annen verden.
    De har bevart det gamle på en nydelig måte, og samtidig fått inn det moderne i flotte bad og Comfort på rommene.Hjemmekoselig, og en føler en er på besøk hjemme hos noen og ikke på hotell.
    Nydelig hjemmelaget mat.
    Ypperlig å bo her i forbindelse med tur til Flatbrehytta blant annet.

Romtips: Anbefaler rommet med badekar.
    Dato for oppholdet: august 2017
    • Reisetype: Reiste med venner
    1  Takk, Therese J
    Anmeldt 24. august 2016

Overnattingen på Rødseter inn ble en av ferien beste .Nyoppussete flotte rom , topp moderne bad og en koselig spisestue . Her ble vi servert nydelig hjemmelaget mat av det vennlige vertskapet som var opptatt av at gjestene hadde det bra. Imponerende hva de har fått til! Anbefales.!!

Dato for oppholdet: juli 2016
    Takk, kirstenj_gera
    Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Det enkle er ofte det beste! Stedet er innredet i gammel stil, men samtidig med alt man trenger for å ha det komfortabelt. Stille,trivelig og hjemmekoselig!
    Imøtekommende vertskap med tid for å slå av en prat

Dato for oppholdet: juli 2016
    Takk, MarianneR1292