Anmeldt 23. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FOManager1, Receptionschef på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Anmeldt 20. februar 2018

Nok en gang valgte vi Scandic Hvidovre. Innsjekking, service, renhold, morgenmad, gode værelser/senger. Intet å sette fingeren på. Alt er bra som det pleier på Scandic hotels. Vi kommer igen. Og buss 1A med mange avganger til sentrum hver time, bare supert.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, harboyum
FOManager1, Receptionschef på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2018

Köre Harboyum,

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at give hotellet feedback. Det saetter vi stor pris på. Jeg er meget glad for, at i ofte völger vores hotel og jeg er specielt glad for, at i synes alt fungerer og der intet er at saette en finger på.

Jeg er meget glad for, at i vil besoge os igen og jeg glaeder mig til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt 15. januar 2018

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FOManager1, Front Office Manager på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2018

Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Muligheter for et lite morgenbad i hotellets basseng.
Kort vei inn til København sentrum.
Muligheter også for å sitte og slappe av i foajéen som er innbydende med en lun peis og bar.
Har du glemt toalettsaker fins det en liten butikk i foajéen det du kan kjøpe det aller mest nødvendige.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, RitaBKv
FOManager1, Receptionschef på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Kære RitaBKv,

Tusind tak for den flotte bedømmelse af hotellet. Jeg er meget glad for, at du kan lide hotellets pool og vores hyggelige lobby med pejs. Jeg håber at kunne byde jer velkommen tilbage en anden dag.

Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde 2 dagers seminar med jobben.
Rommene var oppgradert siden i fjor og selv om rommet var bedre var det noen irritasjons momenter. Klosettet på toalettet bråket mye hele dagen/natten med rennende lyd samt at lyspærene flerret med lyset.

Frokost: utrolige hyggelig dame med blondt hår ønsket oss alltid god morgen og velkommen. Hyggelig betjening alt i alt. Litt tett bordsetning. Eneste jeg må si om frokosten er at eggerøren smaker rart, som om det ikke er egg men noe ferdig pulver.

Middag: tidligere når vi har hatt seminar her har vi vært i restauranten. Denne gangen hadde vi buffe. Buffeen var tam/kjedelig og tørr. Vi satt også utrolig trangt på hver langbord som ble veldig ukoselig.

Konferanserommene var fine med god luft men igjen veldig trangt når vi alle skulle sitte sammen hele dagen.

Baren: utrolig hyggelig betjening med godt utvalg av drikkevarer

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, kinty90
FOManager1, Front Office Manager på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2017

Kære Kine,

Tak fordi du har taget dig tid til at give hotellet feedback. Det hjælper os til at blive bedre.
Jeg er glad for, at du kan lide de nyrenoverede værelser. Hvis i har nogle ting, der ikke fungerer på vores værelser kan i altid kontakte receptionen, så sørger selvfølgelig for, at det bliver ordnet.
Jeg giver din feedback videre til vores køkken og restaurant med hensyn til maden, så vi kan kigge på om der skal laves nogle ændringer.
Jeg håber, at du alligevel, vil besøge os igen.