Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUSD 221
Anmeldt 5. august 2018

Rommene var veldig små og varme, ac eller vifte hadde hjulpet mye,vi slet med søvnen.Slutt på mye i baren. Supert hotell for barna, basseng,mini-golf, kasse med leker i egen skjermet hage. Kort vei til København med buss.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mhelto701847
FOManager1, Receptionschef på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2018

Hej mehelto701847!
¨
Tak for din anmeldelse af vores hotel.

Vi er kede af at hører i ikke har sovet så meget grundet varmen, vi har faner i receptionen, som man kan låne.
Vi er virkelig glade for at hører i har værdsat alle de mange muligheder vi har for børn på hotellet, og at i kunne lide vores går med legeplads.

Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage.

Hilsen
Line

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Dette kunne vært så mye bedre hvis det hadde vært AC på hotellet.
Det var helt stillestående luft og kjempevarmt. Absolutt ikke verdt pengene! Det beste med stedet var uteplassen bak ved hotellet som man kunne sitte og slappe av, og at det var gratis parkering.

Takk, 479hegeb

Kære 479hegeb

Tak for din anmeldels af vores hotel.
Vi har som de fleste andre hoteller i norden desværre ikke AC på hotellet, hvilket desværre har gjordt at hedebølgen som har været over Danmark, har resulteret i at det også har været varmt når man har været indedøre.

Vi er glade for at hører I kunne lide den gratis parkering og vores dejlige have.

Hilsen
Line

Anmeldt 23. juli 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FOManager1, Receptionschef på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Anmeldt 20. februar 2018

Nok en gang valgte vi Scandic Hvidovre. Innsjekking, service, renhold, morgenmad, gode værelser/senger. Intet å sette fingeren på. Alt er bra som det pleier på Scandic hotels. Vi kommer igen. Og buss 1A med mange avganger til sentrum hver time, bare supert.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, harboyum
FOManager1, Receptionschef på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2018

Köre Harboyum,

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at give hotellet feedback. Det saetter vi stor pris på. Jeg er meget glad for, at i ofte völger vores hotel og jeg er specielt glad for, at i synes alt fungerer og der intet er at saette en finger på.

Jeg er meget glad for, at i vil besoge os igen og jeg glaeder mig til at byde jer velkommen tilbage.

Med venlig Hilsen
Mitzi, Front desk Manager

Anmeldt 15. januar 2018

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
FOManager1, Front Office Manager på Scandic Hvidovre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2018