Gratis avbestilling frem til 24.09.21
Official Hotel
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 31. oktober 2018

Dette hotellet har utmerket mat og hyggelig betjening rett i vannkanten på Tyrifjorden. Du kommer til et hotell i landlige omgivelser med kort reisevei, og ikke minst lett tilgang til buss og togstasjon.

Denne gangen var jeg her med en gruppe forskere. To dager med intens jobbing i rolige omgivelser.

Romtips: Utsikten mot fjorden er nydelig
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Hein L
Hotellsjef, Leder  på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og besøk. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. september 2018

Nydelig plassert ved bredden av Tyrifjorden ved Vikersund, og med utsikt mot solnedgangen. Var til feiring av bryllup, med sømfri service. Nydelig mat, hyggelig betjening. Lett parkering.

Overnattet ikke, men rommene virker å være bra, salonger hyggelig.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 272gunnarh
Hotellsjef, Leder  på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Gunnar, tusen takk for hyggelig tilbakemelding i forbindelse med bryllupet hos oss. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning og ønsker deg en fortsatt fin høst.

Anmeldt 30. august 2018

En ung venninne, hennes hund og jeg hadde en 3-dagers miniferie fredag til søndag for et par uker siden, der vi besøkte bl.a. Blaafarveværkets mange muséer og utstillinger mv. Og da bodde vi 2 netter på Tyrifjord hotell. Da Booking.com skrev at der ikke var mer enn ett rom å få tak i, ringte jeg selve hotellet og de ordnet straks et rom til, til samme pris. Så vi fikk ett rom med 'hunde-tillatelse', og ett for meg med bred seng og veranda med sikt til nydelige Tyrifjorden rett ved. Og i nærheten av hverandre i resepsjons-etasjen, 2. etasje. Hotellet har nemlig ikke heis, og jeg er litt bevegelseshemmet. Parkering like ved inngangen. Gode senger! Delikat og rent rom, selv om ikke av det helt moderne slaget, - men sjarmerende.
Det eneste 'negative' vi opplevde, var hyssingduskene som dør-nøklene var festet til, - men da jeg skrev til hotellet om dette, var de glade for tips om at disse kunne være rene 'bakteriebombene', og vil gå over til glatt materiale i steden. Dvs.: øyeblikkelig og positiv respons fra hotellet på dette!
Det var helg, hotellet hadde et bryllup å håndtere, + et annet større selskap samtidig. Likevel klarte de å ta vare på oss 3! De nevnte at ting ville ta 10 minutter lenger tid. Men de glemte oss ikke, var t.o.m. FØR tiden, med omtanke og service. Fint også å sitte i sofa-områdene nær resepsjonen, med vår rolige hund.
Middagen var så god at selv om vi hadde sjekket ut siste dagen, kjørte vi sen ettermiddag til hotellet for å spise middagen DER på hjemveien. Mat og restaurantpersonalet er eksellent! Likeledes resepsjons-personalet og renholderne. Profesjonelle og VELDIG hyggelige! Vi kommer tilbake om vi igjen skal til de traktene! Og anbefale hotellet! Eldrid

Romtips: Hotellet har ikke heis. Man må eventuelt be om å få rom i etasje der heis ikke er nødvendig.
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Eldrid R
Hotellsjef, Leder  på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Hei, tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi ser frem til å ønske velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. august 2018

Bodde ideelt for våre utflukter, var på historiske steder og gikk historiske stier. Blåfargeværket var fantastisk . Var der hele dagen, men rakk ikke over alt allikevel .Kistefoss og Veje. Heller ikke så langt fra Hadelandsglassværk.

Takk, 782Eva
Hotellsjef, Leder  på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei tusen takk for din tilbakemelding. I kort avstand fra hotellet finner du i tillegg til Blaafarveværket (der vi anbefaler to dager for å få med utstillingene og gruveturen), Krøderbanen museumsjernbane, Vikersund Hoppsenter og verdens størst hoppbakke, Heggen Kirke, kunstnerhjemmene Lauvlia og Skredsvighagan, Vatnås Kirke, Nøstetangen Glass, Fossesholm Herregård og Hadeland Glassverk.

Vi takker for besøket og ønsker velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Koselig hotell med veldig hyggelig betjening, god mat og rene, pene rom. Ligger nydelig til ved Tyrifjorden med utsikt til både fjord og langstrakte jorder.
Ekstra pluss for svært hyggelig velkomst med hjemmelaget kjeks av husets egen konditor.

Takk, Livhz
Hotellsjef, Manager på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Fortsatt god sommer og velkommen igjen!