SPAR USD 17
Expedia.comUSD 162
Official HotelUSD 165
Trip.comUSD 179
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Ligger fint til ved vannet med en minigolfbane og båthavn rett utenfor. Bra rom med en veranda med utsikt, rolig område, veldig god seng og hyggelig betjening, alt til en grei pris. Hotellet ligger 3-4 km fra Vikersund Hoppsenter, vel verd et besøk.

2  Takk, BearTrondheim
George Thomassen, Eier på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du var fornøyd med oppholdet hos oss. I tillegg til Vikersund Hoppsenter ligger hotellet i kort avstand fra Blaafarveværket og Krøderbanen. Videre ligger Hadeland Glassverk, Kistefos Museum, Skredsvighagan og Lauvlia i området og kan anbefales. Takk for besøket og velkommen igjen!

Anmeldt 5. april 2020

Hotellet har nydelig utsikt utover Bergsjøen. Rolige omgivelser. Sentralt til mange turer som Vikersund har å by på. Nydelig, smakfull mat. Jeg spiste hjemmelaget pizza, okseburger og blomkålsuppe med nydelig iskake til dessert. Veldig god service.

Romtips: Stort rom. Stille og fredelig.
Dato for oppholdet: april 2020
Takk, DortheT52
George Thomassen, Eier på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2020

Hei Dorthe, tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og ikke minst besøk. Vi håper å kunne ønske hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning og benytter anledningen til å ønske en riktig god påske!

Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Tyrifjorden er et fantastisk sted.
Bare beliggenheten og gode minner derfra i løpet av mange år er verdt turen.
Det som gjør veien tungere og tungere er mangel på god service og den kjente gode maten.
Dere har en lang vei og gå, men alle muligheter til å komme i mål!
Skjerp dere!!

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, joz1979

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi har sendt deg melding og forsøkt å komme i kontakt med deg for å høre når du har besøkt oss og for å høre nærmere hva du konkret ikke har vært tilfreds med. Foreløpig har vi ikke mottatt en tilbakemelding hvilket vi beklager da vi gjerne ønsker å vite hva du har savnet, slik at vi kan adressere dette. Vi benytter samtidig anledningen til å ønske velkommen igjen ved en senere anledning og god påske!

Anmeldt 25. februar 2020

Enda en gang takk for et utmerket opphold ved Tyrifjord Hotell!Jeg fikk et stort enkeltrom med fjordutsikt,og ellers alt hva man trenger.En utmerket seng,godt med kontakter til el. ladere og ikke minst et perfekt renhold.Jeg vil påpeke en flott personlig service i alle ledd.Hotellet har en utmerket Familielunsj lø og sø-som opp gjennom årene jeg har vært der,beviser kjøkkenets fortreffelighet.Et passe stort hotell i fredelige omgivelser,og nærhet til severdigheter.Prisverdig, og kan anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, gudrun k
George Thomassen, Eier på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi setter veldig stor pris på å høre at søvnkvalitet, hotellrom, renholdet og servicenivået oppleves som godt. Hotellet har nettopp avsluttet en større rehabilitering av samtlige "klassisk rom" og tilbakemeldingene har vært svært positive. Det er også veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med servicenivået og matkvaliteten i restauranten inklusive familielunsjtilbudet i helgene. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte en hjortefilet og kyllingfilet til hovedrett som smakte helt nydelig. Kyllingfileten var saftig og god på smak og hjortefileen var mør og med deilig tilbehør. På forespørsel fikk vi servert maten på flate tallerken isteden for dype, som sist. Flott!Til dessert fikk vi sjokoladefondant som var varm og flytende med vaniljeis. Ønsker litt mer vaniljeis neste gang:) Hyggelig servitør og god service, vi kommer absolutt tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, annesI4209EX
GRT66, Leder  på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2020

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at både hovedretter og konditoriets hjemmelagede sjokoladefondant og vaniljeis falt i smak. og at servicen ble opplevd som god. Vi ser frem til å kunne ønske hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!