Booking.comUSD 162
Priceline
Official HotelUSD 162
FindHotelUSD 160
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Grei mottagelse. Pent og romslig rom med TV, god Wifi og bordvifte (sannsynligvis som beredskap i tilfelle hetebølge). Badet er imidlertid veldig lite, og toilettet stod helt inntil glassveggen til dusjen hos oss (kaldt glass mot låret er ikke sjarmerende).

Hyggelig, svært liten bar. Sitteområdet ute kunne ikke benyttes da vi var der, fordi alt var reservert for et større selskap. Det var litt trist - vi hadde sett for oss muligheten for å slappe av ute med en pils etter en lang dag i varm bil... tenker at vi i det minste kunne blitt informert om dette da vi sjekket inn. Så da ble det kald øl på rommet og fotball på TV.

Restauranten har lettere kantinepreg innredningsmessig, men maten var god. Godt og ferskt foccacia brød med aioli kom på bordet umiddelbart. Perfekt stekt biff (dvs akkurat slik vi ba om). Gode petit fours til dessert var også godt. Litt uerfaren servitør - vi ønsket vin til maten, og damen husket ikke helt hva slags vin de hadde (hun mente det var en spansk og en italiensk men kunne ikke si noe mer om dem). Det tok litt tid før hun kom på at det fantes et vinkart og hentet det. Så ble vi alle fornøyde.

Bra frokost i en Korona-tid. Perfekt stekte egg og sprøtt bacon. Greit utvalg av brød og pålegg.

Takk, EllenChr
George Thomassen, Eier på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at rommet ble opplevd som pent og romslig. Med hensyn til badene på hotellets skandinaviske rom er disse mindre enn på hotellets klassiske hotellrom. Hotellet har store utearealer - balkong, uteterrasse, plenarealer og strandområde og generelt skal våre gjester oppleve at det er svært god plass utendørs. På den aktuelle dagen var uteterrassen ved Lysthuset reservert til et selskap og vi vil på bakgrunn av din tilbakemelding se nærmere på hvorvidt vi kan informere bedre i fremtiden. Det er hyggelig å høre at vårt hjemmebakte foccacia med aioli falt i smak, og at måltidet forøvrig svarte til forventningene. Med hensyn til hotellets frokost er denne tilpasset tiden vi er i, og våre gjester skal finne et godt utvalg av brød, knekkebrød, wienerbakst og pålegg i tillegg til te, kaffe, juice, melk, egg og bacon. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning og ønsker fortsatt god sommer!

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Ligger fint til ved vannet med en minigolfbane og båthavn rett utenfor. Bra rom med en veranda med utsikt, rolig område, veldig god seng og hyggelig betjening, alt til en grei pris. Hotellet ligger 3-4 km fra Vikersund Hoppsenter, vel verd et besøk.

2  Takk, BearTrondheim
George Thomassen, Eier på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du var fornøyd med oppholdet hos oss. I tillegg til Vikersund Hoppsenter ligger hotellet i kort avstand fra Blaafarveværket og Krøderbanen. Videre ligger Hadeland Glassverk, Kistefos Museum, Skredsvighagan og Lauvlia i området og kan anbefales. Takk for besøket og velkommen igjen!

Anmeldt 5. april 2020

Hotellet har nydelig utsikt utover Bergsjøen. Rolige omgivelser. Sentralt til mange turer som Vikersund har å by på. Nydelig, smakfull mat. Jeg spiste hjemmelaget pizza, okseburger og blomkålsuppe med nydelig iskake til dessert. Veldig god service.

Romtips: Stort rom. Stille og fredelig.
Dato for oppholdet: april 2020
Takk, DortheT52
George Thomassen, Eier på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2020

Hei Dorthe, tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og ikke minst besøk. Vi håper å kunne ønske hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning og benytter anledningen til å ønske en riktig god påske!

Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Tyrifjorden er et fantastisk sted.
Bare beliggenheten og gode minner derfra i løpet av mange år er verdt turen.
Det som gjør veien tungere og tungere er mangel på god service og den kjente gode maten.
Dere har en lang vei og gå, men alle muligheter til å komme i mål!
Skjerp dere!!

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, joz1979

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi har sendt deg melding og forsøkt å komme i kontakt med deg for å høre når du har besøkt oss og for å høre nærmere hva du konkret ikke har vært tilfreds med. Foreløpig har vi ikke mottatt en tilbakemelding hvilket vi beklager da vi gjerne ønsker å vite hva du har savnet, slik at vi kan adressere dette. Vi benytter samtidig anledningen til å ønske velkommen igjen ved en senere anledning og god påske!

Anmeldt 25. februar 2020

Enda en gang takk for et utmerket opphold ved Tyrifjord Hotell!Jeg fikk et stort enkeltrom med fjordutsikt,og ellers alt hva man trenger.En utmerket seng,godt med kontakter til el. ladere og ikke minst et perfekt renhold.Jeg vil påpeke en flott personlig service i alle ledd.Hotellet har en utmerket Familielunsj lø og sø-som opp gjennom årene jeg har vært der,beviser kjøkkenets fortreffelighet.Et passe stort hotell i fredelige omgivelser,og nærhet til severdigheter.Prisverdig, og kan anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, gudrun k
George Thomassen, Eier på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi setter veldig stor pris på å høre at søvnkvalitet, hotellrom, renholdet og servicenivået oppleves som godt. Hotellet har nettopp avsluttet en større rehabilitering av samtlige "klassisk rom" og tilbakemeldingene har vært svært positive. Det er også veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med servicenivået og matkvaliteten i restauranten inklusive familielunsjtilbudet i helgene. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning!