Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Official Hotel
FindHotelUSD 164
Anmeldt 17. juli 2021

Vi reiste fra Hole i båt etter og ha sett hotellet legge ut at dem ønsket besøk.
Dette er mitt inntrykk:
Dårlig merket båtplasser.
Tilsynelatende lite folk, verken kunder eller ansatte.
Vi kom til et så og si tomt hotell, som da ikke kunne servere oss, da dem er underbemannet i alle ledd.
Stakkars ansatte!!
Ikke besøk dette stedet uten og ha sjekket at det er tomt , da det er eneste muligheten til og få servert.
Det er synd, siden det er et fint sted

2  Takk, ElP463
George Thomassen, Annet på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Inneværende år har dessverre ikke hotellet faste gjestebrygger for dagsbesøk da pågangen etter båtplasser har vært meget høy og samtlige faste båtplasser er leiet ut for sesongen. Vi informerer imidlertid om muligheten til å legge til på en av våre fire utstikkere ved besøk på hotellet og tilbakemeldingene vi har tidligere mottatt er at dette fungerer godt og at det er uproblematisk å legge til. Med hensyn til hotell -og restaurantbelegget da dere besøkte oss var både hotellet, balkongen og restauranten fullbooket med forhåndsbestilte bordreservasjoner fra ettermiddagen og utover kvelden, og i høysesong anbefaler vi derfor bordbestilling for å være sikker på å kunne få plass. Med hensyn til serveringstilbudet vårt ved Lysthuset åpner vi denne når været tillater med bestilling enten i hotellets resepsjon eller i mobilvennlig bestillingsapp med henting av mat og drikke fra resepsjonen og det ble opplyst om dette ved deres besøk. I tillegg til dette tilbudet kan hotellets meny også bestilles som takeaway som er et populært tilbud. Vi beklager at vi ikke hadde ledige bord på balkongen ved deres besøk, og også at serveringsløsningen vi har valgt ved Lysthuset ikke falt i smak. Vi benytter anledningen til å ønske fortsatt god sommer.

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Et supert hotell! Flott beliggenhet ved Tyrifjorden. Et familiedrevet hotell uavhengig av de store kjedene. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Vi bodde her tre netter og hadde som mål å besøke Blaafarveværket, Hadeland Glasværk og Kistefos. Tyrifjord hadde en perfekt beliggenhet.
Vi hadde rom med balkong og kunne nyte noen vidunderlige sommerkvelder i kveldssola med utsikt over fjorden. Alt på hotellet var skikkelig, stilfullt og velstelt. Hit kommer vi tilbake, vær sikker!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, gudmundt
George Thomassen, Annet på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Tusen takk for hyggelig besøk og veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning og ønsker dere en god sommer!

Anmeldt 14. september 2020

Vi feiret vår datters konfirmasjon på Tyrifjorden hotell - dette var helt fantastisk!
Mat, service og borddekking/lokale - alt var helt førsteklasse! Alle gjestene koste seg og skrøt av maten og kakene. Det blev en superfin dag der alle koste seg - ikke minst konfirmanten! :)

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, andr_lY6036NH
George Thomassen, Annet på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at konfirmanten hadde en fin dag og vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen igjen!

Anmeldt 6. september 2020

Hotellet har en fantastisk beliggenhet rett ved Tyrifjorden. Maten var fantastisk bra. Rom og personalet var også veldig bra. Det er et ypperlig sted for å ha treningssamling. Vi kommer gjerne tilbake neste år

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, s0ndris
George Thomassen, Daglig leder på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei. Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding etter treningssamlingen hos oss. Vi er veldig glade for å høre at beliggenhet, matopplevelse, rom og servicenivå svarte til forventningene. Tur og treningsmulighetene i området er gode med mulighet for rulleski innover Øst Modum eller rulleskiløype på Brunes i tillegg til gode treningsmuligheter på sykkel, løp eller langrenn vinterstid. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning og ønsker fortsatt god høst!

Anmeldt 10. august 2020

Hadde behov for en "time out" i en travel hverdag. På impuls og helt i blinde - valgte vi Tyrifjord Hotel, og hvilket fulltreff. Flott rom med pent interiør, vakker og velstelt utemiljø med en flott "sydenstrand". Det var ryddig og rent over alt , både ute og inne. Spesielt vil jeg fremheve kjøkkenet med servitørene. Maten og servicen var helt topp, Vil uttrykke meg så tydelig at det er svært lenge mellom hver gang vi spiser så godt og hyggelig utenfor hjemmet. Anbefaler stedet - og en ting er sikkert - Vi reiser nok hit igjen.
Vi kombinerte turen med et besøk på Kistefos museum - en minneverdig besøk.

Romtips: Velg gjerne et rom i 2-eller 3 etasje mot fjorden
2  Takk, Per741
George Thomassen, Daglig leder på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding i forbindelse med oppholdet. Vi er veldig glade for å høre at både hotellrom, utemiljø, restauranttilbudet og servicen ble opplevd som bra. I tillegg til Kistefos Museum kan vi anbefale å besøke Blaafarveværket, verdens største hoppbakke i Vikersund Hoppsenter og Krøderbanen. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning og ønsker fortsatt god sommer!