Official Hotel
Anmeldt 7. august 2021

Tyrifjord Hotell ligger fint til ver Tyrifjorden. Rommene er nyoppusset og fint, men det som de skulle ha prioritert mer, er å full renovere resepsjon og lobby omeråde som er slitt også restauranten som trengs virkelig en oppussing. Men hotellet i seg selv er jo veldig koselig hotell hvis man ser bort i fra det hotellet trenger.
Hotellets personale har en lidenskap innen jobben sin som er veldig bra og godt å se.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hotell i nydelige omgivelser . Rommene var nyoppussede og innbydende . De hadde allikevel litt mangler ,ingen air condition som gjorde det veldig varmt på fine sommerdager . Det manglet også fullstendig trykk i dusjen og terrassen og vinduer burde vært sprayet med innsektmiddel.
Omgivelsene foran hotellet var veldig fine,og den lille stranden var perfekt .
Vi hadde med hund ,og hotellet var veldig hundevennlig.
De ansatte var hyggelige og imøtekommende ,og frokosten veldig god.

Vi likte oss veldig godt ,og anbefaler gjerne hotellet videre .

Romtips: Book rom med terrasse ,dette er dessverre ikke lov om du har med hund . Vi hadde et med og et uten,pg det med terrasse var mye luftigere .
1  Takk, Cirkeline74
George Thomassen, Annet på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å høre at rom, service og omgivelser ble opplevd som bra og ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning. Vi ønsker dere en fortsatt god sommer!

Anmeldt 17. juli 2021

Vi reiste fra Hole i båt etter og ha sett hotellet legge ut at dem ønsket besøk.
Dette er mitt inntrykk:
Dårlig merket båtplasser.
Tilsynelatende lite folk, verken kunder eller ansatte.
Vi kom til et så og si tomt hotell, som da ikke kunne servere oss, da dem er underbemannet i alle ledd.
Stakkars ansatte!!
Ikke besøk dette stedet uten og ha sjekket at det er tomt , da det er eneste muligheten til og få servert.
Det er synd, siden det er et fint sted

2  Takk, ElP463
George Thomassen, Annet på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Inneværende år har dessverre ikke hotellet faste gjestebrygger for dagsbesøk da pågangen etter båtplasser har vært meget høy og samtlige faste båtplasser er leiet ut for sesongen. Vi informerer imidlertid om muligheten til å legge til på en av våre fire utstikkere ved besøk på hotellet og tilbakemeldingene vi har tidligere mottatt er at dette fungerer godt og at det er uproblematisk å legge til. Med hensyn til hotell -og restaurantbelegget da dere besøkte oss var både hotellet, balkongen og restauranten fullbooket med forhåndsbestilte bordreservasjoner fra ettermiddagen og utover kvelden, og i høysesong anbefaler vi derfor bordbestilling for å være sikker på å kunne få plass. Med hensyn til serveringstilbudet vårt ved Lysthuset åpner vi denne når været tillater med bestilling enten i hotellets resepsjon eller i mobilvennlig bestillingsapp med henting av mat og drikke fra resepsjonen og det ble opplyst om dette ved deres besøk. I tillegg til dette tilbudet kan hotellets meny også bestilles som takeaway som er et populært tilbud. Vi beklager at vi ikke hadde ledige bord på balkongen ved deres besøk, og også at serveringsløsningen vi har valgt ved Lysthuset ikke falt i smak. Vi benytter anledningen til å ønske fortsatt god sommer.

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Et supert hotell! Flott beliggenhet ved Tyrifjorden. Et familiedrevet hotell uavhengig av de store kjedene. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening. Vi bodde her tre netter og hadde som mål å besøke Blaafarveværket, Hadeland Glasværk og Kistefos. Tyrifjord hadde en perfekt beliggenhet.
Vi hadde rom med balkong og kunne nyte noen vidunderlige sommerkvelder i kveldssola med utsikt over fjorden. Alt på hotellet var skikkelig, stilfullt og velstelt. Hit kommer vi tilbake, vær sikker!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, gudmundt
George Thomassen, Annet på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Tusen takk for hyggelig besøk og veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning og ønsker dere en god sommer!

Anmeldt 14. september 2020

Vi feiret vår datters konfirmasjon på Tyrifjorden hotell - dette var helt fantastisk!
Mat, service og borddekking/lokale - alt var helt førsteklasse! Alle gjestene koste seg og skrøt av maten og kakene. Det blev en superfin dag der alle koste seg - ikke minst konfirmanten! :)

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, andr_lY6036NH
George Thomassen, Annet på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glade for å høre at konfirmanten hadde en fin dag og vi ser frem til å kunne ønske dere velkommen igjen!