Størrelsen av storbakken

Det som slår en er dimensjonen på skiflygningsbakken, hoppe 253,5 meter. Flott beliggenhet med... les mer

Anmeldt 1. juli 2020
BearTrondheim
Orkanger, Norge
Gigantisk hoppbakke

Kjørte en liten tur innom hoppbakken som vi har sett så mange ganger på TV. Selv på våren virker... les mer

Anmeldt 5. mai 2019
BjR1956
Ålesund, Norge

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Jeg mistet munn og mæle på toppen der. Utrolig flott utsikt fra verdens største hoppbakke. Dette er å anbefale alle som er i vikersund.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Holmen83
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Flott tur opp trappene i Vikersund hoppsenter.
Det er ikke ofte man får muligheten til å gå over 1000 trappetrinn for deretter en suveren utsikt.

Takk, Ronnie I
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Ypperlig mulighet å trene ben- og rumpemuskler opp trappene. For så å jogge ned veien gir dette godt tilskudd for bedre kondisjon.

Når trening ikke prioriteres kan man nyte gode forfriskninger enten nede i kafeteriaen eller oppe på Vingen. Antakelig beste utsikt i Modum.

Hopphistorisk sus får man med ved å se premiesamlingen til Ole Gunnar Fidjestøl som står utstilt nede i kafeteriaen.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, 847dagd
Anmeldt 28. juli 2018

Begge mine barn gikk opp alle trappene, mens jeg og vår hund gikk turen rundt. Utsikten er helt fantastisk deroppe. Eneste minus er at man ikke kan få fylt opp vannflasker eller gikk ens hund vann. Burde være en utvendig kran til alle, som tar turen oppetter stengetid. Men uansett vann eller ikke, så burde alle ta turen ditt opp :-)

Takk, Kleivstua H
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Her må man opp og til toppen for å se hvor stort og enormt dette er... Bakken er kjempe lang og anlegget er fantastisk.

1  Takk, 86jonasberg