“HOTELL I SÆRKLASSE!”
Anmeldelse av Tyrifjord Hotell

Tyrifjord Hotell
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Vikersund
Anmeldt 18. august 2021

Tyrifjord Hotell - mye å skryte av, ingenting å klage på!
Trivelige lokaler i trivelige omgivelser, oppgradert rom til en billig penge, stille og rolig, stooor velholdt uteplass, hyggelig og informert betjening, svært god koronahåndtering, og sist, men ikke minst: En fantastisk middag servert av en hyggelig og profesjonell kelner. Dette er den beste vegetarmiddagen jeg har smakt - ferdig snakka - må bare nevne en flott frokost.
Vi tar gjerne en stor omvei for å besøke Tyrifjord Hotell igjen.

3  Takk, kleppah

Anmeldt 7. august 2021

Tyrifjord Hotell sin restaurant byr på masse godt og fristene fra dems meny, men det som er en helt annet opplevelse er dems konfekt og dessert som er hjemmelaget av en ekte konditor som er helt nydelige. Som dem burde sette en høyere standar på og være litt vågale å sette sammen en Afternoon Tea for hotellets gjester og besøkende.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Ole Chr T
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Her må de skjerpe seg! Både mat og service var en skuffende opplevelse. Kjedelig meny og maten som ble servert svarte ikke til forventningene. Dårlig oppfølging fra kelner og det tok uforholdsmessig lang tid å forberede maten. Dette er andre gang vi er blitt skuffet her…

Takk, 936cw
Anmeldt 7. oktober 2020

Vi, en gruppe på seminar over to dager, kom til nyrenoverte og supre rom og fikk service ogmat godt utover forventet. Nydelig sommervær gjorde at vi fikk utnyttet det fine uteområdet rundt hotellet til volleyball, fotball, andre spill og flere dukkerter i Tyrifjorden, som hadde strand og flytebrygge rett ved hotellet.
Vi falt pladask for dette stedet, og kommer gjerne tilbake!
Takk for oss!

Dato for besøk: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, gunntovehovdegard
GRT66, Daglig leder på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding. Vi er svært glade for at oppholdet svarte til forventningene og ser frem til å kunne ønske velkommen igjen ved en senere anledning. I tillegg til hotellets uteområder er det gode turmuligheter i umiddelbar nærhet i tillegg til skimuligheter i både Finnemarka og Holleia. Velkommen igjen.

Anmeldt 10. september 2020

Var på seminar med jobben i 2 dager, og hadde møter og ulike sosiale eventer. Personalet var svært behjelpelig med alt av utstyr og tilrettelegging, og maten under hele oppholdet var terningkast 6.
Vi har nok funnet vår faste seminarplass.

Dato for besøk: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
1  Takk, bjorna1410
GRT66, Daglig leder på Tyrifjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet. Vi ser frem til å kunne ønske velkommen tilbake igjen!

Reisende som så på Tyrifjord Hotell, så også på

Har du vært i Tyrifjord Hotell? Del dine erfaringer!