“God pizza og gode råvarer”
Anmeldelse av Grand Gård Pizza

Grand Gård Pizza
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Vikersund
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Beskrivelse: Smak og Behag!
Beskrivelse: Smak og Behag!
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god pizza til greie priser midt i sentrum.
Best å spise på plassen for da er pizzaen varm, ellers blir italienske pizzaer fort kald i denne kulda:)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, robertfM7394HD
Ecko K, Daglig leder på Grand Gård Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei sann,

Takk for din anmeldelse, men jeg har en spørsmål, hva som skal til for å få en topp karakter.

Takk på forhånd og velkommen igjen.

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde lest at dette var en god pizzeria, og ble ikke skuffet. En lørdagskveld i september kom vi og fikk servert nydelig pizza av italiensk kvalitet. Anbefales på det varmeste - kan måle seg med de beste i hovedstaden.

Takk, Gro N
Edzevid K, Eier på Grand Gård Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Takk for en bra anmeldelse, det varmer hjertan at våres kunder er fornøyde og besøk hos oss medfører til en positivt opplevelse.
Vill vi jobbe enda hardare for å levere PIZZA av topp kvalitet.

Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

En perle av en restaurant som virkelig anbefales på det sterkeste. Fantastisk service og himmelsk mat. Dette er kremen av kremen.

Takk, Carlos Luis A
Ecko K, Leder  på Grand Gård Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei Sann

Takk for din anmeldelse, vi trekker i ny og ne kunnder som tar seg bry å reite oss og nå er din tur.
Du har vunnet en middag for to eks. alkohol. Ta kontakt på for nettside eventuellt for bord bestilling.
Dere er hjertelig velkommen.

mvh

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi er her for et bryllup i helgen. Dro innom denne restauranten. Pizza og hamburgere har stort sett samme smak overalt. Men her hadde de det lille ekstra som gjorde at maten smakte utrolig godt. Kanskje bakt med kjærlighet til maten. anbefaler dette stedet.

Takk, Holmen83
Edzevid K, Eier på Grand Gård Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Takk for besøket og vi er glad når vi kan infri forventningene, vi håper med tiden at vi blir enda flinkere og være der for våre gjester.

Mvh Team Grand Gård

Anmeldt 8. august 2018

Kjørte gjennom Vikersund og fant ut at vi måtte ha oss mat/lunch. Stoppet helt tilfeldig og gikk inn på Grand Gård Pizza. Hvilken positiv overraskelse. Valgte Pizza med Scampi - en sjelden god Pizza. Anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening - maten kom raskt på bordet. Stedet anbefales.

Takk, Per741
Edzevid K, Eier på Grand Gård Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Hei Per

Takkk på positiv tilbake medling. Det er godt å høre at dere er fornøyde. Vi jobber hele tiden å levere en godt produkt.

Reisende som så på Grand Gård Pizza, så også på

Har du vært i Grand Gård Pizza? Del dine erfaringer!