“Kjempe god mat.”

Vikersund Cafe og Catering
Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Vikersund
Anmeldt 3. august 2020

Vi kom 12 stykk og fikk maten fort, kjempe god mat og kaffe og ikkje minst is.. anbefales ! Vi kommer igjen når vi er i nærheten.!

Dato for besøk: august 2020
Takk, HeleneM65

Anmeldt 10. juli 2020

Vi har vært innom her flere ganger når vi har vært i Vikersund og møter alltid hyggelig betjening. Menyen inneholder både varme og kalde retter. Både pastasalaten og baguetten kan anbefales. Desuten har de flere typer kaffe, te og kaker, noe vi setter stor pris på. Prisene er desuten helt greie.
Vi kommer tilbake!

Takk, Nomad793683
Anmeldt 21. september 2019

Kaffe å eplekake med is. Kaken var hjemmelaget! Den var så god at jeg glemte å ta bilde gleder meg til å kjøpe en til.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Nilsola
Anmeldt 6. august 2019

Her får du god service, hjemmelaget mat og gode porsjoner samt at det er helt angelig cafe priser. Dette stedet er absolutt verdt ett besøk.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, mariusl351
Anmeldt 25. juli 2019

Var innom her på vei til ferie noen dager tilbake. Hyggelig sted, rent og innbydende. Maten derimot var en stor skuffelse.
Jeg bestilte en ost og skinke salat. Salaten bestod av et halvt hode isbergsalat, noen ringer paprika, noen skiver agurk, en tomatbåt og en haug med skinke. Ingen ost. Ved siden av fulgte en ferdigskåret brødskive av billig sort. Smakløst, ingen dressing. To i følget bestilte husets burger. Den ene fikk med tilbehøret - bestående av aioli, glasert rødløk, ost og bacon, den andre fikk ingenting av dette. Betjeningen var helt ok, men virket usikre og ukjente i jobben sin, ferievikarer?
Kommer nok ikke til å dra innom her igjen.

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, Kristin G

Reisende som så på Vikersund Cafe og Catering, så også på

Har du vært i Vikersund Cafe og Catering? Del dine erfaringer!