“Kjedelig men god mat”

Vikersund Cafe og Catering
Vurdert som nr. 3 av 5 Restauranter i Vikersund
Anmeldt 7. august 2021

Jeg var der å spiste en Fish & Chips, men foventen meg mer farger på tallerkenen enn det jeg så. Det var en slapp men litt chrispy fritert fisk i smør og en rist med pomfri, Det var ikke noe grønt eller sunt, det syntes jeg var ikke bra. jeg forventet meg en salat på tallerkenen som kunne gjort retten sunnere og innbydene ut enn den var. ^
Selve lokalet var kjedelig og ikke noe farger eller noe som gjorde særpreg eller innbydene ut, det var hvit og kjedelig sted, det eneste som var farger var de snart døde blomstene på borde og rosa lysholdere med utbrent lys,

Takk, Ole Chr T

Anmeldt 3. august 2020

Vi kom 12 stykk og fikk maten fort, kjempe god mat og kaffe og ikkje minst is.. anbefales ! Vi kommer igjen når vi er i nærheten.!

Dato for besøk: august 2020
Takk, HeleneM65
Anmeldt 10. juli 2020

Vi har vært innom her flere ganger når vi har vært i Vikersund og møter alltid hyggelig betjening. Menyen inneholder både varme og kalde retter. Både pastasalaten og baguetten kan anbefales. Desuten har de flere typer kaffe, te og kaker, noe vi setter stor pris på. Prisene er desuten helt greie.
Vi kommer tilbake!

Takk, Nomad793683
Anmeldt 21. september 2019

Kaffe å eplekake med is. Kaken var hjemmelaget! Den var så god at jeg glemte å ta bilde gleder meg til å kjøpe en til.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Nilsola
Anmeldt 6. august 2019

Her får du god service, hjemmelaget mat og gode porsjoner samt at det er helt angelig cafe priser. Dette stedet er absolutt verdt ett besøk.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, mariusl351

Reisende som så på Vikersund Cafe og Catering, så også på

Har du vært i Vikersund Cafe og Catering? Del dine erfaringer!