Anmeldt 22. mai 2018

Vi hadde et svært hyggelig opphold her. En veldig flott og innbydende herregård. Lett å finne og lett å parkere. Vi fikk en flott suite med badstu som vi var svært godt fornøyd med. Veldig god service i forkant av oppholdet og ved inn- og utsjekk. Svært god middag og service under middagen. Wifi fungerte bra. Flott med trimrom, boblebad osv. Flotte tur- og sykkelmuligheter i nærområdet, samt golfbaner. Vi kommer gjerne tilbake. Frokosten var dog svært skuffende både i kvalitet, utvalg og service. Videre var virket ikke TV og telefon på rommet vårt, samt at noen apparater i trimrommet ikke virket.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Tartufo17
Sarah K, Guest Relations Manager på Ronnums Herrgard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Hej,
Det är alltid lika roligt att höra hur våra gäster haft det, tack för ditt omdöme.
Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor.
Jag ska ta vidare dina synpunkter, det är väldigt viktigt i vårt förbättringsarbete.
Tack återigen för ditt omdöme och hoppas vi ses snart igen.
Välkommen
Sarah, Ronnums Herrgård

Anmeldt 9. februar 2018

Fint rom, og flotte rom og fasiliteter. Restauranten hadde god mat, og "spa"-fasilitetene er små, men fine. Det var likevel flere ting som trakk ned helhetsinntrykket. For det første har Ronnums hatt en god fotograf, da det var mye mindre enn vi hadde sett for oss. Strømmen på rommet gikk to ganger da vi prøvde badstuen. Frokosten var svært skuffende.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, crh186
Sarah K, Guest Relations Manager på Ronnums Herrgard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2018

Hej Carina,
Vi uppskattar alltid när gäster recenserar oss, det är så vi kan bli bättre!
Din kommentar och feedback betyder mycket för oss och vi kommer att ta den vidare i arbetet att göra vårt hotell ännu bättre.
Det låter definitivt som något var fel på rummet, jag felanmäler detta direkt och vill be om ursäkt att det påverkat er vistelse negativt. Vi finns alltid på plats och hjälper mer är gärna till om något i upplevelsen felar.
Trots det som hänt hoppas jag att ni hade en bra vistelse hos oss.

Vi hoppas att ni ska välja oss snart igen så att vi får chans att visa att vi kan bättre.
Sarah Koerffer Seward, Guest Services

Anmeldt 27. august 2017

Dette er en gammel herregård tilbake til 1300-tallet som er gjort om til hotel.
Man får en egen følelse av litt eksklusivitet med en gang man ankommer pga det vellstelte uteområde med store gressplener og gruslagte turstier.
Inne møtes man av svært hyggelig personel i et mottaksområde med mye sitteplasser.
Hotellet har rom i fler bygninger, vi hadde rom i hovedbygningen og dette rommet var helt topp, ekstra pluss for mange stikkontakter og kjapt gratis WIFI.
Det finnes et godt utstyrt trimrom, en relaxavdeling med boblebad ute og 2 badstuer, desverre var disse kjønnsdelt og kunne med fordel vært felles.
I annen etage har de også et billjardrom og små rom med f.eks. sjakk og annet brettspill.
Restauranten byr på meget god mat og også her hyggelig personale, men på dag to var de litt overarbeidet, mulig pga et bryluppsarangement, og denne kvelden gikk det litt for tregt å få rettene på bordet, men dette var ikke nok negativt til å ødelegge intrykket/opplevelsen av restauranten, helt topp.
Frokosten bød på god variasjon av mat og er av de bedre, eneste minus var eggerøre av pulver, men verd å nevne at det var f.eks. seks forskjellige ferske juicer å velge mellom.
Litt problemer med sitteplass dag to da veldig mange stimet til frokost samtidig, men matmessig var det ingen tomme fat å se.
Hele hotelweekenden var en fantastisk opplevelse vi vil minnes med et smil.

Romtips: Rom i hovedbygningen, da slipper man å gå ut.
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 197nor
Anmeldt 27. juli 2017

Ronnum Herregår ligger få minutters kjøring fra Trollhättan / Vänersborg og er virkelig verd et opphold. Det lyser kvalitet allerede fra oppkjørselen og det bare fortsetter. Trivelig personal og fine rom (de vi har lagt på) og en fantastisk bra restaurant. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Håkon S
Anmeldt 12. februar 2017

Fantastisk mat, relaxavdeling med trimrom , nydelige senger. Herlig personale. Hotellet ligger i rolige omgivelser, kanskje ikke så mye å finne på for barn, men for oss som par i 50 årene, helt herlig:)

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Heidi B