“Veldig god mat!”
Anmeldelse av Spiskupan

Spiskupan
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Vargon
Anmeldt 5. september 2019

Dette koselige stedet må da være noe av det mest "svenske" som finnes! Vi fikk servert fläsk med löksås og potatis. Det er faktisk noe av det beste jeg har smakt!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, tomrR7042QX

Anmeldt 19. mai 2017

Vi dro hit for lunsj. God hjemmelaget mat men vi sto over buffeten da vi synes den var litt dyr. Vi hadde suppe for 100 kroner, og var godt fornøyd. Virker som en populær destinasjon for lokale helgeturer, jeg ville heller valgt denne plassen enn enkelte av de andre resturantene inne i Vænersborg sentrum.

Selger også endel lokalproduserte produkter slik som sennep, økologisk mel og syltetøy.

Dato for besøk: april 2017
Takk, SiscaO
Anmeldt 28. august 2018

Dato for besøk: mai 2018
Anmeldt 1. september 2019

Dato for besøk: august 2019
Anmeldt 26. august 2019

Dato for besøk: august 2019

Reisende som så på Spiskupan, så også på

Vargon, Vastra Gotaland County

Har du vært i Spiskupan? Del dine erfaringer!