Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Vio.com
Anmeldt 30. desember 2018

I sommer bestilte vi mor/datter weekend-pakke for to med lunch, middag frokost og spabehandling. Ved innsjekk fikk vi opplyst at middag måtte vi få på Seilerkroa (ca 300 meter) p.g.a to brylluper (ikke mer kapasitet på kjøkkenet) Det burde vært opplyst ved bestilling. Grei mat på Seilerkroa, ikke mer - og et noe nedslitt og litt trist sted. Ikke en slik middag vi hadde tenkt oss.
Lunch fikk vi opplyst (skriftlig) var fra 12.30 til 14. Ved oppmøte kl. 12.30 sa de at lunch var fra kl 13.00. Maten til lunch var god. Frokost opplyst fra kl. 08.00. Da vi kom dit kl. 08.05 var døren låst. En ansatt gikk for å gi beskjed, og en noe gretten person åpnet. Grei vanlig hotellfrokost (dårlig ostefat)
Spa-avdelingen besto av ubetjent resepsjon, ingen håndklær å få der..(?), et lite basseng med litt for kaldt vann, et boblebad og badstu (som ikke var på)… MEN, aromamassajen var absolutt TOPP.
Hotellet fremstår som noe nedslitt og med personale som ikke er spesielt serviceinnstile.
Parkeringen på fastlandet er rådyr. Opplyst kr. 75,- pr. døgn, men våre ca 30 timer ble på ca kr. 175,-
Selv om vi koste oss i det nydelige været, vil vi nok ikke anbefale stedet.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, getezett
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Hankø Fjordhotell høres flott ut, men opplevelsen stod dessverre ikke til forventningene.

Hotellet fremstår noe slitt og utdatert. Fikk følelsen av å være tilbake på 90-tallet med mala strier på veggene og bleka teppe på gang og enkelte gulv. På rommet stod en 20 tommer kasse- TV med NRK1 og TV2, samt mye "snø".

Hotellet gikk på sparebluss. Kalde rom og oppholdsrom. Ansatte som ikke snakket norsk og trær som vokser fra takrennene.

Maten smakte dog meget bra!

Potensialet er stort, men investeringer kreves.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, anorvald
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som dro til Hankø en helg i juli for å få ladet batterier gikk av ferjen og ut på øya og dette ble starten på en fantstisk helgingen biltrafikk og en atmosfære som innba til å koble ut hverdagens stress og masoppholdet innfridde til forventinger , både når det gjelder beliggenhet, mat, atmosfære og ikke minst topp service fra personalet på hotellet .kommer mer enn gjerne tilbake og anbefaler Hankø fjordhotell og også tilhørende Seilerkroa til alle jeg snakker med

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 305marianne_
BeateJ9, Public Relations Manager på Hankø Hotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi ønsker deg og dine hjertelig velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 30. juli 2018

Vi var to voksen og to tenåringsbarn som var her i to netter. Det beste med hotellet er Hankø, og bademulighetene 10-20 minutters gange unna. Barna brukte også innendørsbassenget og trimrommet, som de sa var OK. God wifi på rommet og i fellesområdene. Hotellet har en tennisbane med fast dekke, som kan leies per time.

Litt slitt hotell, som reflekteres i lav pris. Treg service i resepsjonen og i baren. Enkle spørsmål måtte undersøkes, og tok litt tid å få svar på.

Rommet vårt hadde veranda, og vi var litt plaget av andre gjester som satt på sine verandaer og røykte og pratet utover kvelden.

Alt i alt, og med tanke på prisen, vil si at dette er et flott sted og vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, JosteinL3

Og vi i gleder oss til å ta dere i mot igjen. :)

Hotellet er i prosess med oppussing, og når det gjelder resepsjonen er grep allerede tatt.
Når det gjelder gjester på andre rom/verandaer er dette dessverre ikke noe vi rår over, men håper dere ved neste besøk er heldigere med "naboen".

Anmeldt 18. juni 2018

Litt slitt i kantene var vårt førsteinntrykk da vi kom til en week end på Hankø Fjordhotell. Hyggelig betjening, bortsett fra et eksemplar som vi må få lov å komme tilbake til. At den nyansatte resepsjonisten fomlet med papirene og ikke forstod norsk bærer vi over med, men dette viser at hotellet går på sparebluss. Stor var forbauselsen da vi på vei til 3. etasje oppdaget at stedet ikke har heis. Ikke noe problem for oss, men hva hvis vi hadde vært rullestolbruker eller skulle hatt med barnevogna? Rommene var greie nok, men den innbragte barnesengen knirket faretruende og vi måtte tilkalle "skruhjelp". Døren til verandaen lot seg ikke justere, og den ene sengen hadde en knirkete fjær som stakk oss i ryggen. Om kvelden betalte vi 650 kroner for treretters middagsbuffet som ble servert i et partytelt - en pris som var langt i overkant. Forrett: Skalldyrsalat og scampi satt fram på langbord. Scampifatet ble fort tomt, og noen rundt mitt bord fikk ikke noe. Etter en stund vandret jeg til langbordet for å se om det skulle være kommet mer - det var det - så jeg hentet scampi på en liten asjett til mine tre sultne bordvenner. Da sa en stemme rett ved øret mitt: "Du får huske på at det er flere som skal ha! " Perpleks forstod jeg at dette var "hovmesteren", hotelleierens venn som skulle lede bespisningen. Hva sier man til en sånn replikk? At det var for lite mat på fatene? At man skulle forsyne noen sultne venner? Man blir i hvert fall perpleks - og man føler seg ydmyket og utsatt for frekkhet. Denne følelsen av å bli overvåket fortsatte da vi kom til hovedretten - han stod der og fulgte oss med argusøyne. Oksefileten og grønnsakblandingene smakte bra, mens lammeskanken - i hvert fall den jeg fikk - var knallhard og nesten uangripelig. Desserten var crème brulè og jordbær og vaniljeis - enkelt og greit - og mye skal til for at dette ikke skal smake, men det var med en liten bismak da "hovmesteren" forkynte at det var litt over 40 "crème brulèer" - altså ikke nok til alle ... eller var dette en spøk? Men han var påpasselig med å minne oss om hvordan vi skulle betale for måltidet. Shame on him! Vi betalte sannelig mer for denne enkle maten enn det den var verdt - drikke kom selvsagt i tillegg. Frokosten neste morgen var det ikke noe å si på, nærmest det man må definere som normal hotellfrokost. Romslig spisesal med flott utsikt til naturen utenfor. Pluss for sjåføren som bragte våre kofferter og noen av oss ned til fergeleiet. Men våre utalllige gode Hankøminner fikk nok noen riper i lakken denne helgen...

Romtips: Det er lytt - hvis man setter seg på verandaen, er det lett å bli ufrivillig deltager i naboens samtale. Vær oppmerksom på manglende heis.
Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 686livl
Shiona L, General Manager på Hankø Hotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Kjære 686livl.
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord om ditt opphold hos oss. Når det gjelder gjester med rullestol eller barnevogn har vi rom i 1. etg til disse slik at de kan trille rett inn på rommet. Beklager at barneseng knirket og at det var en fjær i sengen som knirket. Dette skal vi gripe tak i med en gang. Når det gjelder bespisningen på kvelden så kan vi bare si at dette ikke er en opplevelse vi kan være kjent med. Tar dette straks videre med de involverte. Igjen takk for å du gir beskjed om slike episoder slik at vi kan rette opp våre feil og bli bedre i fremtiden.
Håper vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake ved en annen anledning.

Mvh
Shiona Law