Anmeldt 12. januar 2019

Julebord med overnatting. Vi var 6 damer som skulle kose oss. Rommene er helt greie. Trenger nok å pusses opp, noe de visstnok skal. Hyggelig service og et fantastisk julebord med alt man kan tenke seg. Et sted jeg absolutt vil anbefale. Flott turterreng er det også på øya.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sidsel1223
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Et mer fantastisk julebord skal det letes lenge etter det manglet ikke noe, hverken av mat eller drikke. Vi var seks venninner som etter å ha vært på Seilerkroa på Hankø i sommer, bestemte oss for at vi skulle ha årets julebord på Hankø og det angrer vi ikke på. Atmosfæren fra vi kom inn døra og til vi dro dagen etterpå var virkelig jul med et historisk sus i dette flotte hotellet. Servicen var veldig bra og til og med på frokosten dagen etterpå ble vi fulgt opp av serviceinnstilt personal, dette stedet kan anbefales som et flott sted å dra til , sommer som vinter

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, 305marianne_
AlexanderF2398, Leder  på Hankø Hotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei Marianne
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg skal meddele personalet og så skal vi jobbe videre for å opprettholde fokuset på service og matopplevelse.

mvh
Alexander Forsberg.

Anmeldt 30. desember 2018

I sommer bestilte vi mor/datter weekend-pakke for to med lunch, middag frokost og spabehandling. Ved innsjekk fikk vi opplyst at middag måtte vi få på Seilerkroa (ca 300 meter) p.g.a to brylluper (ikke mer kapasitet på kjøkkenet) Det burde vært opplyst ved bestilling. Grei mat på Seilerkroa, ikke mer - og et noe nedslitt og litt trist sted. Ikke en slik middag vi hadde tenkt oss.
Lunch fikk vi opplyst (skriftlig) var fra 12.30 til 14. Ved oppmøte kl. 12.30 sa de at lunch var fra kl 13.00. Maten til lunch var god. Frokost opplyst fra kl. 08.00. Da vi kom dit kl. 08.05 var døren låst. En ansatt gikk for å gi beskjed, og en noe gretten person åpnet. Grei vanlig hotellfrokost (dårlig ostefat)
Spa-avdelingen besto av ubetjent resepsjon, ingen håndklær å få der..(?), et lite basseng med litt for kaldt vann, et boblebad og badstu (som ikke var på)… MEN, aromamassajen var absolutt TOPP.
Hotellet fremstår som noe nedslitt og med personale som ikke er spesielt serviceinnstile.
Parkeringen på fastlandet er rådyr. Opplyst kr. 75,- pr. døgn, men våre ca 30 timer ble på ca kr. 175,-
Selv om vi koste oss i det nydelige været, vil vi nok ikke anbefale stedet.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, getezett
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Hankø Fjordhotell høres flott ut, men opplevelsen stod dessverre ikke til forventningene.

Hotellet fremstår noe slitt og utdatert. Fikk følelsen av å være tilbake på 90-tallet med mala strier på veggene og bleka teppe på gang og enkelte gulv. På rommet stod en 20 tommer kasse- TV med NRK1 og TV2, samt mye "snø".

Hotellet gikk på sparebluss. Kalde rom og oppholdsrom. Ansatte som ikke snakket norsk og trær som vokser fra takrennene.

Maten smakte dog meget bra!

Potensialet er stort, men investeringer kreves.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, anorvald
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to venninner som dro til Hankø en helg i juli for å få ladet batterier gikk av ferjen og ut på øya og dette ble starten på en fantstisk helgingen biltrafikk og en atmosfære som innba til å koble ut hverdagens stress og masoppholdet innfridde til forventinger , både når det gjelder beliggenhet, mat, atmosfære og ikke minst topp service fra personalet på hotellet .kommer mer enn gjerne tilbake og anbefaler Hankø fjordhotell og også tilhørende Seilerkroa til alle jeg snakker med

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 305marianne_
BeateJ9, Public Relations Manager på Hankø Hotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Tusen takk for din tilbakemelding.

Vi ønsker deg og dine hjertelig velkommen tilbake igjen.