Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
eDreams
Anmeldt 10. juli 2021

Da vi ankom forsøkte vi å bestille noe drikke på plenen utenfor av serveringspersonellet. Etter det tredje forsøket ga vi opp. Det verste med oppholdet var å se alle de skuffede gjestenes ansikter da frokosten ble tom for mat en time før frokosten stengte. Det står når man bestiller rom at det er inklusive frokost. Dette stemmer ikke. Mine foreldre husker det samme problemet for flere år siden. Ingen butikk å kjøpe frokost på øya heller. Det vi tror var daglig leder på hotellet var hyggelig og forsøkte å løse problemer. Problemet er at all annen betjening er ansatt uten kompetanse. Siden dette er et årelangt gjentagende problem kan man undres om problemet er kompetansen til de som ansetter

Takk, Restaurantvant
Anmeldt 25. juni 2021

Vet det har vært pandemi, men burde ikke åpnet før det var skikkelig rengjort, bla fluer i vinduer i matsal og oppholdsrom, sand i basseng, støv og rot i spa avdeling, som dessuten ikke sto til forventningene. Kun middag som var bestemt på,forhånd ingen a.la carte, og for få ansatte til servering. Man skal ikke vente en halv time på drikke. Hund som kom løpende utenfra og inn i matsal. Dette hotellet har masse potensiale , men her bør det ses til Danmark og de gamle historiske badehotellene.

Takk, torilljohannea
Anmeldt 2. desember 2020 via mobile enheter

Ved å booke bespisning og overnatting på flotte Hankø Fjordhotell kunne vi gjennomføre julebord med gjengen i år likevel, med smittevern godt ivaretatt.
Som alltid hyggelig atmosfære og god mat når man besøker dette hotellet, og selv om tidene er vanskelig så er det virkelig ikke noe «spareblusspreg» å spore på hotellet!
Det bugner av mat både til middag og frokost, live musikk og alle muligheter for å ha et hyggelig opphold.
Nydelig julemat, både kald og varm, og for meg personlig ekstra gledelig med marsipankake til dessert :)
Takk for meg og mine for denne gang, vi kommer tilbake.

Takk, danieltrandum
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Vi var på julebord på nydelige Hankø i 2019 og valgte å returnere i 2020. I fjor var det fantastisk mat og flotte omgivelser, noe som gjorde at vi valgte å returnere i år igjen. Selv i disse tider med koronarestriksjoner levert hotellet en flott opplevelse i trygge rammer og vi gleder oss til å komme tilbake. Utsøkt julemat!

Takk, gladigodmiddag
Anmeldt 26. november 2020

Julebordssesongen skulle jo egentlig vært avlyst i 2020, men heldigvis besluttet vennegjengen å gjennomføre vår tradisjonsrike førjulssamling på Hankø som planlagt.

Kort oppsummert: deilig mat og hyggelig stemning i coronatilpassede rammer. Et veldig hyggelig hotell og fantastike omgivelser.

Veldig fin opplevelse - vi kommer tilbake.

1  Takk, AmundS16