3 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 211
Agoda.comUSD 221
Orbitz.com
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Var her i to dager med jobben. Her var det mye som kunne vært bedre med opplæring av ansatte og bedre rutiner. Lista er dessverre lang over mangler. Gamle og fjærete madrasser, ingen ventilasjon i møterommet, mangel av påfyll av kaffe, kopper, håndsprit og toalettpapir. Pga smittevern burde maten i buffeen vært merket så alle hadde sluppet å åpne alle lokkene i buffeen, nødutgangene i møterommene var blokkert, for høy musikk i restauranten så vi måtte rope til hverandre når vi samtalte. Lite utvalg til frokostbuffet. Da jeg spurte etter yoghurt hentet en av servitørene sin egen biolayoghurt. Snilt av henne men uprofesjonelt. Stedet bærer preg av fordoms storhetstid.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Catarina S
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hagefest med boklansering , fantastisk mat , havets delikatesser og grill pluss alt annet av god mat, og flott musikk, en komplett opplevelse på et flott hotell. Denne kvelden kan bare oppsummeres med et ord:MAGISKkommer snart igjen

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, 305marianne_
Anmeldt 27. juli 2021

Samboeren min og jeg tenkte å dra til Hankø og være der i to netter på Hankø fjordhotell. Aller først måtte vi finne ut hvor fergen gikk fra, her var det ingen informasjon, men vi møtte heldigvis på en hyggelig mann som fortalte oss at fergen kom til bryggen innen 20 minutter. Turen over til Hankø tok rundt 3 minutter, men kostet oss 100kr. Dette burde kanskje være inkludert i prisen når man er gjest på hotellet.

Da vi ankom hotellet så vi raskt at det ikke var modernisert, og det bar preg av slitasje hele veien. Vi fikk nøklene våre til rommet etter litt frem og tilbake i resepsjonen, da den ansatte hadde lave norskkunnskaper (men veldig hyggelig og hjelpsom!). Rommet var ekstremt varmt og luften var tørr uten mulighet til lufting annet enn vindu ut mot et «kratt». Flisene på badet var iskalde og dusjhodet hadde rust på seg i tillegg til et svært lavt trykk i strålen. Da vi dusjet ble gulvet dekket av vann overalt på grunn av mangel på listing inne i dusjen. Dosetet løsnet da man satt på det, og vi fikk kun ett håndkle på rommet. Jeg gikk ut og henvendte meg til vaskepersonalet og fikk beskjed om å bare ta et håndkle til fra hennes tralle. Vi sov dårlig på grunn av varmen og madrasser og puter som var så tynne og slitte at det var ubehagelig. I tillegg er det svært lytt til naborommene og man kan høre absolutt alt både i gang og naborom.

Jeg bestemte meg for å sjekke ut spa-avdelingen som vi gledet oss til. Her var det et gammelt svømmebasseng som hadde iskaldt vann. En annen gjest sa det samme og ble sittende på kanten av bassenget på grunn av temperaturen. Jacuzzien var fylt opp av barn med store oppblåsbare leker? Vi lette deretter etter badstuene og måtte få hjelp av andre gjester for å finne disse. Badstuene var atskilt i herre- og damegarderobene så dette fikk vi heller ikke brukt sammen.

Vi bestemte oss deretter for å bestille drikke i baren på hotellet og møtte en noe lite service-innstilt mann. Drikken var overpriset og han måtte alltid gå ut på kjøkkenet og høre om det vi ba om var tilgjengelig. Et glass vin og en øl tok lang tid å få servert. I baren satt en annen gjest helt fortvilet og ytret misnøye over service ift. kostnad på hotellet. Vi satt oss ute på balkongen hvor det var slitte uteområder. Her var det også et par andre gjester som spurte oss om hvor det var puter til utemøblementet, noe vi ikke visste. Prisen er forresten forskjellige i baren og i restauranten. En øl i baren kostet mer enn hva den kostet til middagen…?

Etter en lunsj nede på kaia, som forøvrig var utrolig god, tenkte vi å spise middag på hotellet. Hotellet sin middagsbuffet betaler du ekstra for oppå en altfor dyr overnatting ift. standarden til rommene. Det var en helt OK buffet, men ikke verdt 500kr per person. Etter én natt bestemte vi oss for å heller dra til Fredrikstad og sove på et annet hotell og derfor avsluttet vi ferien tidligere enn planlagt.

Det er så utrolig synd at stedet forfaller når det har et sinnsykt stort potensial til å bli en ferieperle! Området rundt hotellet og promenaden nede ved kaia er utrolig idyllisk og hotellet har masse sjarm. Allikevel håper vi at hotellet renoveres og moderniseres, i tillegg til å kunne beholde all historie i veggene og de gamle møblene og stilen.

Stort pluss til en veldig koselig, ung resepsjonist som faktisk ønsket oss en god morgen da vi kom til frokost og hjalp oss med tidligere utsjekk enn planlagt!

2  Takk, marteiversen
Anmeldt 22. juli 2021

lå i gjestehavna med båt og bestilte bord på restaranten.
fikk opplyst om en rikelig buffet.
kom inn til ett hotell som nok er et hyggelig hotell,men med mangel på vedlikehold.når det kom til maten så var det alller meste skuffende med overstekte tørre kjøttstykker og lite smaker.tok ost og kjeks til dessert og kjeksen var myk å tygge på.en type varm saus var det hele på sausfronten.
forventer på ingen som helst måte 5 stjerners middag på en buffet,men dette var skuffende.
vi lå to båter i gjestehavna og det er forsåvit en hyggelig gjestehavn,med lite bråk på kveldstid.
restauranten nede ved gjestehavna serverte helt grei mat,langt bedre enn hotellet,men noe små porsjoner i forhold til prisen
totalintrykket blir da en hyggelig plass med behov for vedlikehold og bedre matopplevelser

Takk, martins9526
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet, men bærer preg av lite vedlikehold og et sted som har grodd litt fast på 80 tallet. Personalet er hyggelig, men mangler opplæring, servicen er begrenset, frokosten er mangelfull og hotellet tar betalt for det aller minste. Som en kaffekopp etter frokost.. Restaurantene har også samme kvalitet; dyr men med vennlig personalet som mangler rutiner og opplæring. Første dagen ventet vi 20 min bare på å bestille drikke. Aktivitetene koster mye på slitte baner. Stort potensiale med riktig drift.

Takk, NinaG1400