eDreamsUSD 222
Agoda.comUSD 221
TripadvisorUSD 222
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk helg på Hankø Fjordhotell er over. Ble møtt med en svært hyggelig kaptein på ferja over. Fikk skyss av Golfbussen med all baggasje opp til hotell, også her en veldig hyggelig sjåfør. Og senere på kvelden var han jammen den hyggelig kelneren vår også. Makan til hyggelige ansatte og ståpå folk - magisk herlig! Herlig rom med balkong og utsikt til både hester og dådyrhjort. Deilig med boblebad og badstu i spaen på lørdag. Og selv om hotellet er helt herlig må du ikke glemme å ta turen rundt på denne fantastisk fine øya. Kommer garantert tilbake

Takk, Naemi M
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Tusen hjertelig takk for et utrolig flott opphold ved deres hotell. Jeg var med å arrangerte et sunn og aktiv livsstil event og makan til fasiliteter skal du lete lenge etter. Personalet var usedvanlig hyggelige og behjelpelige, maten var smakfull og delikat. Vårt arrangement med ca 70 deltakere er tilbakemeldingene i våre interne chatter overveldende og det vil jeg dere skal vite. Under middagen i den ærverdige restauranten fikk vi se dåhjort og hvite hester tusle forbi vinduene, en majestetisk opplevelse. Vi hadde en tydelig visjon med helgen og vi fikk lov å gjøre som vi ønsket og det ble lagt til rette for at våre aktiviteter kunne gjennomføres på en profesjonell måte. Konferansesalen var prima. Tusen takk for oss, vi kommer igjen!
KE

Takk, karleriko40
Anmeldt 15. august 2021

Takk for et supert opphold hos dere! Kommer garantert tilbake❤ Dette er en perle av et sted og det er historiske flotte bygninger! Her får man senket skuldrene og hatt en aktiv ferie samtidig!
Gleder meg til flere flotte opphold hos dere i framtiden!

Takk, brittelinm
Anmeldt 15. august 2021

Et hotell med ordentlig sjarm i idylliske omgivelser. God service fra morgen til langt på natt og hyggelig personale som står på for oss gjester. Hadde massasje i spaavdelingen og den var helt nydelig. Anbefales!

Takk, annekarinf7
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Var her i to dager med jobben. Her var det mye som kunne vært bedre med opplæring av ansatte og bedre rutiner. Lista er dessverre lang over mangler. Gamle og fjærete madrasser, ingen ventilasjon i møterommet, mangel av påfyll av kaffe, kopper, håndsprit og toalettpapir. Pga smittevern burde maten i buffeen vært merket så alle hadde sluppet å åpne alle lokkene i buffeen, nødutgangene i møterommene var blokkert, for høy musikk i restauranten så vi måtte rope til hverandre når vi samtalte. Lite utvalg til frokostbuffet. Da jeg spurte etter yoghurt hentet en av servitørene sin egen biolayoghurt. Snilt av henne men uprofesjonelt. Stedet bærer preg av fordoms storhetstid.

Takk, Catarina S