Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Her det service fra A til Å
Sjeldent har jeg opplevd så serviceminded gjeng i alle ledd, fra kjøkken til resepsjon. Uansett type henvendelse ble møtt med et smil og en løsning.
Rommene varierer i kvalitet, det er en gradvis oppgradering som skjer kan det virke som.
Nydelige omgivelser og alle fasiliteter.

Takk, Road08185097362
Anmeldt 15. august 2021

Fantastisk idyllisk plass med smilende ansatte og ypperlig service! De opplevde at nettet var nede på hele øya men hev seg rundt og kom med gode alternative løsninger som viser en god evne til endring. Mange meget hardtarbeidende og dyktige folk i staben med gode smil og varme kommentarer på lur.
Frister absolutt til gjentakelse og gleder meg til å utforske denne nydelig plassen mer ved en annen anledning

Takk, elinsQ7568YD
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Wow!
Maken til service og løsningsorientert personale og stab i alle ledd!
Uansett hva vi spurte om, så hjalp de oss- og vi var en stor gruppe.
Nydelig plass, omgivelser, energi og veldig sjarmerende!
Ærverdig hotell og plass!
Ja, det er ikke nytt, men det var jo nettopp det som satte prikken over i’n!
Et lite museum!

Massasjen var tipptopp kvalitet!
Fasiliteter for aktivitet var topp!

Maten, spesielt sjømaten, var overlegen. Har aldri spist så mye laks!

Takk!
Jeg kommer igjen!

Romtips: Bilfritt- herlig! Naturen utenfor døra med dåhjort og hester. Rolig, Naturskjønne omgivelser hvor du kun kommer med en søt liten ferge:)
1  Takk, Linda På K
Anmeldt 15. august 2021

Fineste plassen jeg har vært på!
Nydelig plass, god mat, hyggelige mennesker på jobb, rent, ryddig! Helt spesielt når en sitter i restauranten også kommer det dåhjort utenfor vinduene!
Supert opphold! Kommer helt klart igjen❤️

Takk, 627martinee
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk helg på Hankø Fjordhotell er over. Ble møtt med en svært hyggelig kaptein på ferja over. Fikk skyss av Golfbussen med all baggasje opp til hotell, også her en veldig hyggelig sjåfør. Og senere på kvelden var han jammen den hyggelig kelneren vår også. Makan til hyggelige ansatte og ståpå folk - magisk herlig! Herlig rom med balkong og utsikt til både hester og dådyrhjort. Deilig med boblebad og badstu i spaen på lørdag. Og selv om hotellet er helt herlig må du ikke glemme å ta turen rundt på denne fantastisk fine øya. Kommer garantert tilbake

Takk, Naemi M