“Fantastisk høyt nivå på denne perlen!”
Anmeldelse av St Peter's Restaurant

St Peter's Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gressvik
Beskrivelse: St Peter’s Restaurant er en skandinavisk restaurant med en kort, skiftende meny som speiler naturens skiftninger. Vårt mål er å gi ekte matglede ved å servere gode, hjemmelaget og sesongbasert retter. En av de viktigste aspekter ved vårt konsept er å bruke lokale, kortreiste og fantastiske råvarer og ingredienser som Østfold-regionen har å tilby.
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, topp service og flott beliggenhet på denne perlen. Gjestebrygge. En positiv overraskelse for båtlunsj, sett av god tid og nyt. Tilbake så snart som mulig!

Takk, Ingve H

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Vi vet hvordan burgern blir stekt så derfor ba vi om gjennomstekt godt stekt. Fikk blodig, klaget. Fikk 14 kr i avslag ☹
Jeg var nesten ferdig med min mat da burgeren kom godt stekt

Takk, bentekystad
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært her før og St. Peters holder fortsatt høy kvalitet. Vi spiste biff, piggvar, burger og fiskesuppe. Alt var veldig godt. Desserten var litt kjedelig, tam på smak. Men alt i alt var dette veldig bra og anbefales.

Takk, Hege F
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat til litt stiv pris. Fish and chips var perfekt med en nydelig salat til . Blide servitører med litt mangelfull kunnskap om råvarene. Vi kom gående og det har mildt sagt en søppelfylling å gå igjennom for å komme til restauranten . Da vi hadde med hund måtte vi sitte ute. Det er vi vant til, men vi ble ikke registrert mht smittesporing, ikke tilfang til håndskrift og sakt og pepper kom i bøsser uten mulighet for å sprite hender før og etter vi brukte dem. Uteplassen bør gjøres mer hyggelig for de som sitter ute.

Takk, Lise Ø
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fire venner besøkte stedet en kveld i ferien. Vi ble møtt av hyggelig betjening. Tre av oss bestilte piggvar og en bestilte fish & chips. Vi bestilte også den anbefalte hvitvinen. Vi ble alle svært fornøyde! Dette er et sted med ambisjoner og som satser på lokal mat av god kvalitet. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Halvor58

Reisende som så på St Peter's Restaurant, så også på

Har du vært i St Peter's Restaurant? Del dine erfaringer!