Fint område

Mærrapanna er et yndet reisemål , ypperlig for familier med stor gress-slette, og utenfor... les mer

Anmeldt 5. august 2020
Terje J
Fredrikstad, Norge
Herlig!

Dette er et flott sted! Greit tilgjengelig fra parkeringsplassen, bra med benker. Greit å bade på... les mer

Anmeldt 21. juli 2019
HCMy
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fint sted å ta med familien. Flere muligheter for aktiviteter. Flatt og fint. Med mulighet for fisking og bading.
Det er også mulig å grille.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, 881franka
Anmeldt 18. juni 2018

Egnet for familier, for par, for barn. Et idyllisk sted som innbyr til spaserturer, fotografering, grilling og ikke minst bading. Å gå rundt Mærrapanna er rekreasjon og et absolutt must når sommerdagene blir for varme. Mitt favorittsted i Fredrikstad-omsådet.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, Sissel V
Anmeldt 22. januar 2018

Her er det meste man trenger for en hyggelig familie tur. Er plassert ut benker og egnet grillplass. Her kan de små vasse i vannkanten, eller de som er mer trygg på vannet kan hoppe fra svaberget. Er også lekeplass for de små. Mange flotte steder, man kan slå seg ned. Kan være litt blåst der, men som regel finner man et sted som er mer lunt og godt. Anbefales og oppleve dette stedet..

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Mats Henning W
Anmeldt 29. september 2017

Det er et sted hvor jeg har vært mye gjennom oppveksten. I april ligger blåveisene som et teppe i løvskogen omtrent 500 meter fra parkeringsplassen. Det er en stor parkeringsplass der. Det er godt skiltet langs Vikaneveien.

Det er stor naturrikdom her og fine sandveier, godt tilgjengelig for alle, med barnevogn så vel som rullestol. Når sandveien tar slutt, ligger ei stor gresslette med ei grunn og barnevennlig badestrand, som er veldig fin å benytte om sommeren. Her er det toaletter, benker og søplekasser. På nordvest-sida er det granitt-svaberg med utsikt til Oslofjorden.
Sist gang jeg var her, var jeg alene. Jeg har vært her i nesten alle settinger, jeg har vært her sammen med storfamilien, kjernefamilien, på klassetur, som en naturfaglig ekskursjon fra Greåker Videregående Skole. Jeg har vært der mest om våren og om sommeren. Ypperlig sted å gå hånd i hånd som et romantisk og nyforelsket par også.

Ypperlig sted å ta med seg medbrakt mat, piknik. Her finnes ingen kiosk, man må ha medbrakt mat og drikke. Ta på deg fritidssko og fritidsdress og vindjakke eller allværsjakke. Du kan ta en joggetur forbi her og da kan du jo selvfølgelig ha på deg sportsklær. Du kan ha på deg sportsklær, men det holder lenge å ha på seg fritidsdress eller friluftstøy. Om sommeren er det naturlig å ta med badetøy.

Stedet kan anbefales på det varmeste! følg veien fra Gressvik, forbi Slevik, ta av til Mærrapanna rett før du kommer til Vikane.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Edel H
Anmeldt 18. mai 2017 via mobile enheter

Bra sted for store å små . Koser oss alltid her . Naturskjønne omgivelser fantastisk utsikt utover vannet

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Espen A