“Turister”

Pier 31 Italian Food & Wine
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Lysaker
Beskrivelse: Pier 31 er en restaurant med klassiske retter fra det italienske kjøkken. Menyen er tilrettelagt for lunsj, middag og arrangementer. Restauranten passer perfekt for en uformell forretningslunsj, en samling med kollegaer eller en plass for lukkede arrangementer. Restauranten tar 68 gjester innendørs og vil i 2017 også åpne for uteservering. Restauranten passer både for firma- og familie eventer.
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd. Jeg og ei venninne var på tur og hadde funnet dette stede på Google. Hyggelig betjening, fikk det vi skulle ha av mat og drikke til riktig tid.
Og porsjonen var det en god størrelse. Risotto og pizza hadde vi og vi var veldig fornøyd.

Takk, MonicaG2384

Anmeldt 25. juli 2021

Det startet med at vi bestilte to glass hvitvin av forskjelling type. En annen kelner kom med disse, men hun hadde ikke peiling på at det var bestille to typer hvitvin og bare plasserte disse vilkårlig på bordet. Det tok så en 1/2 time før vi fikk focaccia og ytterligere 15 min før vi fikk forrett. Fra vi bestilte hovedrett som var en enkel pastarett så tok det over en time før denne ble servert. Det var ingen informasjon fra servitør underveis. Det var ikke spørsmål om vi ønsket noe mer å drikke. Når vi spurte om maten snart var klar fikk vi fra en ufhøffelig servitør kun bortforklaringer og frekke svar men ingen beklagelse. Maten var i tillegg smakløs og enkel uten gode råvarer. Vi hadde garantert hatt en bedre opplevelse om vi istedenfor hadde besøkt et gatekjøkken. Det eneste positive er beliggenheten. Trond

Dato for besøk: august 2020
5  Takk, trondj211
Anmeldt 26. juni 2021

Fantastisk mat og servitører med hjerte for faget. Her kan man slappe av og nyte god italiensk mat. Det gjøres intet forskjell på menneske og hund her . Vår lille Pippi fikk vann i egen skål og tyggeben ❤️ Hennes første restaurantbesøk ble intet annet enn perfekt!

Grazie mille

Takk, Malin_N_Olsen
Anmeldt 17. juni 2021

Vi ble møtt av en meget hyggelig servitør som geleidet oss til bordet. Han heter Roberto. Min man bestilte tunfisk, som var akkurat riktig stekt, ytterst med et lag svart sesam og inne rå. Jeg hadde en lekkert kveitefilet, med kapers, svarte oliven og cherrytomat. Nydelig smak. Til dessert spiste vi en deilig hjemmelaget tiramisu. Restauranten var fullbooket både inne og ute. Vi satt ute og nøt nærheten av sjøen. Selvom alle bordene var opptatte fikk vi en personlig service. Pir31 kan vi gjerne anbefale.

Takk, mr950
Anmeldt 17. juni 2021

Vår kelner Roberto var på plass med et stort smil og gode råd og hyggelige ord. Vi følte oss ivaretatt og svært velkomne. Vi satt ute og det er å anbefale, utsikten over sjøen er flott og inne er det litt mye støy. Vi spiste meget god mat, prisene var ikke for høye og vi hadde en fantastisk stund. Roberto viste oss til og med bilder fra sitt hjemsted i Italia, vi liker sted med personlige og varme kelnere og her har de flere av dem. Hit kommer vi igjen!

Takk, Bente52

Reisende som så på Pier 31 Italian Food & Wine, så også på

Har du vært i Pier 31 Italian Food & Wine? Del dine erfaringer!