2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ZenHotels.comUSD 130
Anmeldt 28. juli 2021

Gammelt hotell med slitt uteområde. Rommet var varmt, på grensen til uholdbart, fraværende luftsirkulasjon og ingen vifte på rommet, ingen hjelp å åpne det lille vinduet.
Frokosten var veldig bra organisert, og kvalitet og utvalg var veldig bra. Personalet var raske med å rydde bordene.
Resepsjonen virket overarbeidet og stressede

Takk, sspiffalih
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell, fint og stort rom og god aircondition, randt dårlig ned i dusjen ( vedlikehold). Fin beliggenhet med gangavstand til stranda. Veldig god frokost. MEN hotellet mangler vedlikehold! Strøsand fra vinteren ligger ennå på asfalten og ikke renholdt parkeringsplass. Mangelfull fjerning av gress som vokser langs vegger, fortau og parkering samt pynting av busker og gangvei fra bilparkeringen. Gamle serveringstraller som er grobunn for bakterier. Her trengs det litt ansiktsløftning, derfor trekker det ned på min vurdering. Ingen middagsalternativ trekker og ned. Veldig bra med gratis parkering.

Romtips: Ikke kjøleskap på rommet.
Takk, arnfinnp
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Pris, beliggenhet, parkering, renhold og kvalitet på rom, bad og senger bra. Inn og utsjekking, Covid 19 tiltak, frokost og klimaanlegg dårlig.

Unngå 3 dje matservering da de går tom for mat + rydding og renhold i frokostsalen er ikke bra. Virker som at hotellet er underbemannet og at de samtig har overbooket. Dette går ikke på den enkelte ansatte men på ledelse og planlegging. Hørte flere som klagde på de samme tingene.

Har bodd på dette hotellet tidligere og opplevde ikke de samme problemene da.

Romtips: Rimelig parkering. Bestill tidlig frokost. Prøv å få rom på skyggesiden på kvelden. Lite muligheter for mat på hotellet, spis før, ta med
Takk, stigs152
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Likegyldighet og utilstrekkelighet er inntrykket vi sitter igjen med etter tre netter på hotellet. Stilmessig er hotellet noe mørkt og dystert, som nok er tenkt å være stilfullt. Vi reagerte på hvor underbemannet hotellet var, både i resepsjon og ved frokost, hvor en person skulle betjene hele frokosten, rydde bord, fylle på og etterse at gjestene fikk betjening. En umulig oppgave, selv om det må sies at den ansatte absolutt gjorde så godt hun kunne og endatil kunne møte oss med vennlighet og et smil. Hun får en stjerne alene for det. Frokosten var ikke mer enn man må forvente i et kantinepreget lokale, man fant et bord og håpet det var tørket av. Ingen pådekking. De uttørkede urteplantene i oppdekkingen og bilder som henger skjeve på veggene vitner om i beste fall utilstrekkelighet som følge av underbemanning, i verste fall likegyldighet.
Utvendig ser hotellet sjabert ut, med overfylte søppelkasser, forvokste planter og ugress over alt. Her er det bruk for sårt tiltrengt vedlikehold.
Vi var generelt rystet over manglende smitteverntiltak, ingen forsterkende tiltak så vidt vi så. Spritdispenser ved inngangsdør var stadig tom, og ble til slutt flyttet til side heller enn fylt på.

Positivt: gode, om noe myke, senger. Nærhet til stranden.

Takk, bodis
Anmeldt 19. juli 2021

Meget god standard på møbler i hotellet og en fantastisk seng og stol på rommet. Det hele blir dessverre ødelagt av lite folk i resepsjon og dårlig kvalitet på frokost. I tillegg er dusjen utrolig liten i forhold til den generelle størrelsen på badet og rommet.

1  Takk, Lars Erik F