Trip.com
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 131
Anmeldt 1. august 2021

Totalt sett ganske skuffende opphold. Resepsjonistene virket å ha null interesse for sine gjester. Opplevde en gang at vi ble sett da vi gikk forbi resepsjonen. Det minste man kan forvente er et smil og gjerne et «Hei» når man passerer resepsjonen. Pc-skjermen virket veldig mye mer interessant for resepsjonistene enn gjestene.

Potensielt flott uteområde som var veldig utstelt og lite innbydene. Ønsket egentlig å sette oss ned utenfor en av få solskinnsdager på ferien, men trakk oss unna da vi så forholdene. Totalt stengt bar hvor det ikke var mulig å oppdrive noe som helst bortsett fra kaldt vann. Forståelse for at situasjonen er komplisert med tanke på Covid, men dette var triste greier.

Frokosten var midt på treet, vi valgte å droppe den et par ganger og gikk heller for andre alternativer. Koselig personale i frokostbuffeten.

Greie rom, gode senger og pluss for gratis parkering. Prisen totalt sett var også veldig akseptabel, men forstår nå i ettetid hvorfor prisen var som den var.

+: Greie rom, gode senger, billig opphold og gratis parkering.
-: Null interesse/oppmerksomhet fra personale, særlig resepsjon. Frokosten kunne vært mye bedre, uteområdene var også trist. Hotellet trengs en oppussing, ganger og lobbyområde var preg av alderdom.

Takk, lasse674
Anmeldt 28. juli 2021

Gammelt hotell med slitt uteområde. Rommet var varmt, på grensen til uholdbart, fraværende luftsirkulasjon og ingen vifte på rommet, ingen hjelp å åpne det lille vinduet.
Frokosten var veldig bra organisert, og kvalitet og utvalg var veldig bra. Personalet var raske med å rydde bordene.
Resepsjonen virket overarbeidet og stressede

Takk, sspiffalih
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell, fint og stort rom og god aircondition, randt dårlig ned i dusjen ( vedlikehold). Fin beliggenhet med gangavstand til stranda. Veldig god frokost. MEN hotellet mangler vedlikehold! Strøsand fra vinteren ligger ennå på asfalten og ikke renholdt parkeringsplass. Mangelfull fjerning av gress som vokser langs vegger, fortau og parkering samt pynting av busker og gangvei fra bilparkeringen. Gamle serveringstraller som er grobunn for bakterier. Her trengs det litt ansiktsløftning, derfor trekker det ned på min vurdering. Ingen middagsalternativ trekker og ned. Veldig bra med gratis parkering.

Romtips: Ikke kjøleskap på rommet.
Takk, arnfinnp
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Pris, beliggenhet, parkering, renhold og kvalitet på rom, bad og senger bra. Inn og utsjekking, Covid 19 tiltak, frokost og klimaanlegg dårlig.

Unngå 3 dje matservering da de går tom for mat + rydding og renhold i frokostsalen er ikke bra. Virker som at hotellet er underbemannet og at de samtig har overbooket. Dette går ikke på den enkelte ansatte men på ledelse og planlegging. Hørte flere som klagde på de samme tingene.

Har bodd på dette hotellet tidligere og opplevde ikke de samme problemene da.

Romtips: Rimelig parkering. Bestill tidlig frokost. Prøv å få rom på skyggesiden på kvelden. Lite muligheter for mat på hotellet, spis før, ta med
Takk, stigs152
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Likegyldighet og utilstrekkelighet er inntrykket vi sitter igjen med etter tre netter på hotellet. Stilmessig er hotellet noe mørkt og dystert, som nok er tenkt å være stilfullt. Vi reagerte på hvor underbemannet hotellet var, både i resepsjon og ved frokost, hvor en person skulle betjene hele frokosten, rydde bord, fylle på og etterse at gjestene fikk betjening. En umulig oppgave, selv om det må sies at den ansatte absolutt gjorde så godt hun kunne og endatil kunne møte oss med vennlighet og et smil. Hun får en stjerne alene for det. Frokosten var ikke mer enn man må forvente i et kantinepreget lokale, man fant et bord og håpet det var tørket av. Ingen pådekking. De uttørkede urteplantene i oppdekkingen og bilder som henger skjeve på veggene vitner om i beste fall utilstrekkelighet som følge av underbemanning, i verste fall likegyldighet.
Utvendig ser hotellet sjabert ut, med overfylte søppelkasser, forvokste planter og ugress over alt. Her er det bruk for sårt tiltrengt vedlikehold.
Vi var generelt rystet over manglende smitteverntiltak, ingen forsterkende tiltak så vidt vi så. Spritdispenser ved inngangsdør var stadig tom, og ble til slutt flyttet til side heller enn fylt på.

Positivt: gode, om noe myke, senger. Nærhet til stranden.

Takk, bodis