Booking.comUSD 70
TripadvisorUSD 71
travelup.com
Radissonhotels.com
Anmeldt 13. september 2021

Veldig fint hotell, fikk en god opplevelse her, men syntes at de ansatte kunne ha vært litt hyggeligere.
rene, pene rom, men dårlig internett. Klagde på dette flere ganger og fikk bare beskjed om at det var min telefon, ipad og pc som ikke funket selvom jeg restartet den.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, sskjae189694
Anmeldt 6. august 2021

Vår familie hadde overnatting en natten på Radsson Blu Park Oslo og vi er førnøyd på besøken. Bra pris og mye komfort å sove i senga. Kjekt å være i Oslo og anbefales besøke. Kan ikke fortelle mer fordi vi vart kun en natten.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, nhrcwr529818
Anmeldt 1. august 2021

Totalt sett ganske skuffende opphold. Resepsjonistene virket å ha null interesse for sine gjester. Opplevde en gang at vi ble sett da vi gikk forbi resepsjonen. Det minste man kan forvente er et smil og gjerne et «Hei» når man passerer resepsjonen. Pc-skjermen virket veldig mye mer interessant for resepsjonistene enn gjestene.

Potensielt flott uteområde som var veldig utstelt og lite innbydene. Ønsket egentlig å sette oss ned utenfor en av få solskinnsdager på ferien, men trakk oss unna da vi så forholdene. Totalt stengt bar hvor det ikke var mulig å oppdrive noe som helst bortsett fra kaldt vann. Forståelse for at situasjonen er komplisert med tanke på Covid, men dette var triste greier.

Frokosten var midt på treet, vi valgte å droppe den et par ganger og gikk heller for andre alternativer. Koselig personale i frokostbuffeten.

Greie rom, gode senger og pluss for gratis parkering. Prisen totalt sett var også veldig akseptabel, men forstår nå i ettetid hvorfor prisen var som den var.

+: Greie rom, gode senger, billig opphold og gratis parkering.
-: Null interesse/oppmerksomhet fra personale, særlig resepsjon. Frokosten kunne vært mye bedre, uteområdene var også trist. Hotellet trengs en oppussing, ganger og lobbyområde var preg av alderdom.

Takk, lasse674
Anmeldt 28. juli 2021

Gammelt hotell med slitt uteområde. Rommet var varmt, på grensen til uholdbart, fraværende luftsirkulasjon og ingen vifte på rommet, ingen hjelp å åpne det lille vinduet.
Frokosten var veldig bra organisert, og kvalitet og utvalg var veldig bra. Personalet var raske med å rydde bordene.
Resepsjonen virket overarbeidet og stressede

Takk, sspiffalih
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell, fint og stort rom og god aircondition, randt dårlig ned i dusjen ( vedlikehold). Fin beliggenhet med gangavstand til stranda. Veldig god frokost. MEN hotellet mangler vedlikehold! Strøsand fra vinteren ligger ennå på asfalten og ikke renholdt parkeringsplass. Mangelfull fjerning av gress som vokser langs vegger, fortau og parkering samt pynting av busker og gangvei fra bilparkeringen. Gamle serveringstraller som er grobunn for bakterier. Her trengs det litt ansiktsløftning, derfor trekker det ned på min vurdering. Ingen middagsalternativ trekker og ned. Veldig bra med gratis parkering.

Romtips: Ikke kjøleskap på rommet.
Takk, arnfinnp