Jennifer L
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
natalie edvardsson, Gjestetjenester/resepsjonRadisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. aug. 2023
Dear jenlaureen,
Thank you for staying with us, and thank you for taking your time to write we appreciate your honest feedback and will use it to improve our service and organisation. Welcome back next time your travels takes you to Fornebu and Oslo. All the best, Team Radisson Blu Park Hotel
Lobby
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
5.0 km fra Radisson Blu Park Hotel, Oslo
Se flere hoteller i Lysaker
Anmeldt 11. mai 2023

Et hotell i klassisk stil med god atmosfære og store rom som kunne trenge litt vedlikehold. Det går veldig tregt med ut- og innsjekk, og personalet virker stort sett uerfarent. Daglig renhold er bra, men etterfylling av artikler, glass etc er mangelfullt

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, Tove176
natalie edvardsson, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2023

Dear Tove 176, Thank you for staying with us! We wish you welcome back next time your travels take you to Oslo and Fornebu. All the best, Team Radisson Blu Park Hotel

Anmeldt 5. mai 2023 via mobile enheter

Fikk en fremmed inn på rommet etter jeg hadde sjekket inn. Vedkommende hadde fått samme rom og nøkkel.
Involvert måtte jeg purre på en uke etter da hotellet ikke klarte og sende det ut. Selv etter at alle fikk beskjed om å legge romnøkkelen i boksen.

Dato for oppholdet: mars 2023
Takk, Jan-Rune1980

Dear Jan-Rune1980, Thank you for staying with us! And thank you for your feedback, we will use it to improve our service and product. We wish you welcome back next time your travels take you to Oslo and Fornebu. All the best, Team Radisson Blu Park Hotel

Anmeldt 25. april 2023

Fikk feil type seng.skulle egentlig ha to senger, men fikk en dobbel.
De ansatte som jobbet der virket også veldig forvirret. Var ofte veldig usikre.Jeg så heller ikke noe selvbetjent sjekk inn. Stod at man kunne det, men så ikke hvor det var, så måtte i resepsjonen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, fanny99brutus
natalie edvardsson, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Park Hotel, Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2023

Hei Fanny,
Takk for din tilbakemelding, vi har Online- check inn og check out funksjon til å bruke som selvbetjening hvis man ønsker det. Vi øsnker deg velkommen tilbake til oss, neste gang dine reiser tar deg til Fornebu.

Anmeldt 20. april 2023

Bra hotell å bo på når du skal på f.eks. konserter på Telenor Arena sim ligger ca. 5 min gange fra hotellet. Tredje gang vi har overnattet her under konsertbesøk på Telenor Arena. Hotellet er mye eldre enn nærmeste hotell, men fortrekker dette da vi foretrekker maten på denne kjeden bedre. Rene og fine rom, det eldste på rommet er vel baderomsdøra. Rent og fint på rommet og har alltid hatt rom mot sjøen, så for oss har det alltid vært stille. Sengen vare noe for myk for min del, men det er vel smak og behag. Kommer garantert tilbake.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Arild P

Hei Arild og takk for tilbakemedlingen, det setter vi stor pris på. Så hyggelig at dere kost dere så masse på konsert. Varmt velkommen tilbake til oss ved neste anledning.

Anmeldt 13. april 2023

God atmosfære, meget hyggelig betjening i resepsjon, behagelig musikk i koselig innredet lobby. Steike god hamburger ( til og med med glutenfritt brød ) servert fra svært hyggelige og (ganske) kvikke servitører. Utrolig gode senger, selv for en kropp med mye vondter. Koselig hotellrom. Dette blir helt klart hotellet vi bestiller på igjen neste gang vi skal på konsert i Telenor Arena - om ikke før :).
God frokost med mye allergi vennlig mat! Tommel opp ☺️👏🏽.

Takk, arosen512881

Hei Arosen, Takk for tilbakemeldingen din, det setter vi så stor pris på. Så hyggelig at dere hatt en så fint opphold hos oss, varmt velkommen tilbake ved neste anledning på Fornebu.