“Bra mat, treg service”

Jeppe
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Lysaker
Kjøkken: Moderne
Anmeldt 22. november 2018

Kommer innom noen ganger og er som regel veldig fornøyd med mat og service, dog ikke ved siste besøk. Nesten ingen gjester, likevel var servicen treg og faktisk en rett ble feil. Synd at slikt trekker ned.

Takk, 144Bj_rn_A

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på seks som spiste hjortefilet, breiflabb og jeppeburger på servitørens anbefaling. Maten og vinen ( igjen servitørens anbefaling) smakte nydelig. Ølutvalget kan forbedres, men det satte ingen demper for det gode inntrykket vi fikk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mariannp2018
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Smakte rett og slett ikke godt, og vi følte oss smådårlige etterpå. Spiste lammekjøtt og fisk. Interiøret er greit nok, men ikke er sted vi vil komme tilbake til

Dato for besøk: juli 2018
Takk, KatrineF_13
Anmeldt 18. mars 2018

Vår familiegruppe på seks valgte fire ulike hovedretter - ytrefilet av elg med kantarell og ovnsbakte poteter i rødvinssaus, Jeppe’s hamburger av elg med bacon, kantarell og tyttebærdressing, posjert breiflabb med skalldyr og urtemarinert ovnsbakt brosme med spinat og kokte poteter. Vår burgerungdom skrøt av elburgeren, ytrefileten av elg var god, men en tanke litt for hardt stekt. Brosmen var utmerket og spinattilbehøret fikk topp karakter. Breiflabben var også en tanke litt for lite kokt. Tilbehøret var utmerket til alle rettene. Servicen god og lokalene er fine. Det var alt i alt en svært god middagsopplevelse. For en av oss en dette det andre besøkte denne uken. Og vi kommer igjen,

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, 601kjellm
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Forferdelig matopplevelse. Hjorte boller som var smakløse. Jeg er jeger og det smakte ikke hjort. Fruen bestilte indrefilet av elg. Er fortsatt usikker på hva slags kjøtt det var. Så ut som kjøttdeig. Smakløs.

Hyggelig servitør

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Arash h

Reisende som så på Jeppe, så også på

Har du vært i Jeppe? Del dine erfaringer!